Informatikai rendszereket tervezünk, építünk, fejlesztünk, üzemeltetünk és szavatoljuk biztonságukat több mint 15 éve folyamatosan.
Szolgáltatásaink
SERVICE DESK 7/24
“Kiszolgáltatva” helyett “kiszolgálva”: ezt hivatott elérni Service Desk szolgáltatásunk, mellyel nem csak kollégáid bejelentéseit kezeljük központilag, hanem felügyeljük az informatikai rendszereket és első szintű megoldásokat is biztosítunk. Bővebben...
Kliens üzemeltetés
Kiemelt szolgáltatásunk, mellyel láthatatlanná tesszük a technológiát. Legyen az egy kis-, középvállalkozás, multi, vagy állami szervezet. Kliens-eszköz üzemeltetést biztosítunk desktopokra, nyomtatókra, mobil eszközökre az igényeidnek megfelelően.Bővebben...
Alkalmazás üzemeltetés
Legacy vagy cutting-edge technológia? Egyedi vagy dobozos? Országos rendszer vagy egy munkaállomáson fut csak? Alkalmazás üzemeltetésben ritkán találkozunk megvalósíthatatlan kihívással.Bővebben...
Kritikus infrastruktúra üzemeltetés
5 perces reakció idő, 15 percen belüli megkezdés, 2 órán belüli elhárítás, folyamatos nyomon követés kötbér kötelemmel. Karácsony éjjelén, húsvétkor, vagy a nyári szabadságolások alatt.Bővebben...
Adat- és rendszerintegráció
A teljes körű működés garantálása. Ez az "end-to-end" rendszerintegrációs filozófiánk. Céged IT fejlesztéseit, a projektedhez dedikált csapattal, projektmenedzsmenttel és az igényeidnek megfelelő vízesés vagy agilis koordinációval segítjük.Bővebben...
Másod- és harmadszintű támogatás
Szakember kapacitás-, szaktudás hiányt pótolunk. Megoldjuk a kritikus helyzeteket és kimozdítjuk a beragadt problémákat. Kompetencia központjainkban professzionális másod- és harmadszintű támogatást biztosítunk partnereink számára.Bővebben...
Tanácsadás
Az évtizedek során felhalmozott szakmai tudásunkkal és tapasztalatunkkal megértve a felmerült problémát, a Te nyelvedet beszélve, kliséktől és tucatmegoldástól mentesen adunk iránymutatásokat. Bővebben...
Információbiztonság
Az adatok megfelelő védelme elkerülhetetlen és megkérdőjelezhetetlen. A felmerülő kockázatok alapján technikai és szervezési eszközökkel együttesen, körkörösen biztosítva garantáljuk a biztonságos működést.Bővebben...
Krízismenedzsment
Egy bedőlés előtt álló projekt megmentésének vagy környezeti károk okozta katasztrófák elkerülésének érdekében azonnali beavatkozással „mentjük, ami menthető”.Bővebben...
Termékeink
IR:IS
Hozz hatékony döntéseket és láss rá úgy Cégedre, ahogy a legnagyobbak is teszik. Bejelentés kezelés, projekt kontrolling, erőforrás menedzsment, eszköz leltár, CRM, CMDB, szolgáltatás leltár, szolgáltatás monitoring, értékesítési ajánlatok, riportok, dashboardok. Két irányú NAV, Jira és SAP interfész – minden egy helyen, villámgyorsan, akár a mobilodon is.Bővebben...
Felhő szolgáltatások
Tervezhető felhasználás alapú kiadások. Agilitás, gyors megvalósítás, egyedi igények költségoptimális kielégítése – ezeket az előnyöket hozzuk le cégednek a felhőből.Bővebben...
Low-code platform termékek
Webes alkalmazások gyors és költséghatékony fejlesztése Python-ul Odoo alapokon.Bővebben...
Szakértőink
cégvezetés
cégvezetés
András
vezérigazgató
Kornéldivízió igazgató
Vikitehetséggondozás, társadalmi felelősségvállalás, marketing
Sityaszervezeti révkalauz
Zoli bácsipartner
Andrisadatvédelmi tisztviselő (DPO)
DonátSzoftverfejlesztő
ZsuzsiPénzügyi koordinátor
MátéVezető szoftverfejlesztő
BalázsSzoftverfejlesztő
LipiSzoftverfejlesztő
SwegiSzoftverfejlesztő
EdinaSzoftvertesztelő
ErvinSzoftverfejlesztő
Divizió vezetés
Divizió vezetés
Kornél
divízió igazgató
PetraÜzletág vezető
PapaMicrosoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
EmilXaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
DezsőLAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
Sanyiüzletág vezető
KopaszOracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
SzuniSzolgáltatásmenedzser
HR / tehetség-gondozás
HR / tehetség-gondozás
Viki
tehetséggondozás, társadalmi felelősségvállalás, marketing
SzandiHr és Marketing asszisztens
Tanácsadás és krízismenedzsment
Tanácsadás és krízismenedzsment
Zoli bácsi
partner
Szervezetfejlesztés
Szervezetfejlesztés
Sitya
szervezeti révkalauz
Információ biztonság
Információ biztonság
Andris
adatvédelmi tisztviselő (DPO)
Adat- és rendszerintegráció
Adat- és rendszerintegráció
Kopasz
Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
CsabaProjektvezető
DomiJunior Szolgáltatásmenedzser
Hálózat és IT biztonság
Hálózat és IT biztonság
Dezső
LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
AndrisAlkalmazásüzemeltető
SanyiRendszermérnök
TomiRendszermérnök
Infrastruktúra üzemeltetés
Infrastruktúra üzemeltetés
Sanyi
üzletág vezető
ZoliRendszergazda
SanyiSzolgáltatásmenedzser
MárkRendszergazda
ViktorRendszergazda
RicsiRendszergazda
KristófRendszergazda
AttilaRendszergazda
ZoliRendszergazda
BélaRendszergazda csoportvezető
DaniRendszergazda
KrisztiánRendszergazda
TamásSzolgáltatásmenedzser
LaciRendszergazda
MárkRendszergazda
GáborRendszergazda
GergőRendszergazda
Kiemelt ügyfél menedzsment
Kiemelt ügyfél menedzsment
Szuni
Szolgáltatásmenedzser
GyörgyAlkalmazásüzemeltető
GergőRendszeradmin
DávidRendszertámogató
LajosÜzemeltetési csoportvezető
BogiInformatikai asszisztens
ZoltánRendszeradmin
ZsoltProjektvezető
JaniHelpdesk csoportvezető
PéterAlkalmazásüzemeltető
ArmandHelpdesk munkatárs
PiroskaAlkalmazásüzemeltető
ÁdámProjektvezető
IstvánRendszertámogató
JaniRendszeradmin
PatrikHelpdesk munkatárs
KrisztiRendszertámogató
SanyiHelpdesk munkatárs
DömeRendszertámogató
AndiHelpdesk munkatárs
BenceHelpdesk munkatárs
TomiRendszermérnök
AttilaHelpdesk munkatárs
JózsiHelpdesk munkatárs
Microsoft és kritikus infrastruktúra
Microsoft és kritikus infrastruktúra
Papa
Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
ÁkosJunior rendszermérnök
SafiRendszermérnök
DiaRendszermérnök
GusztiRendszermérnök
LukiRendszermérnök
GergőRendszermérnök
Service Desk
Service Desk
Petra
Üzletág vezető
LalaRendszergazda
MártonRendszergazda
BenceRendszergazda
DaniRendszergazda
*NIX és felhő szolgáltatások
*NIX és felhő szolgáltatások
Emil
XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
AttilaRendszermérnök
RepiRendszermérnök
TamásRendszermérnök
MenyusRendszermérnök
TomiRendszermérnök
Low-code platform fejlesztés
Low-code platform fejlesztés
Máté
Vezető szoftverfejlesztő
Dorn András
Cégtörténet
1995-ben a Budapesti Műszaki Egyetemen elkezdődött. A 2005-ben kettős szándékkal létrehozott vállalatban amellett, hogy lehetőséget láttak saját szakmai kiválóságuk piaci kamatoztatásában, egy olyan csapaton dolgoztak, ahol az informatika megszállottjai baráti hangulatban érnek el közös sikereket.
Az elmúlt 16 év sikerei olyan ügyfelek elnyeréséről és projektek levezényléséből tevődnek össze, amelyek bebizonyították, hogy a nemzetközi piac is nyitott a szakmai kiválóság és az ügyfelek felé való elkötelezettség irányába.
“Kiszolgáltatva” helyett “kiszolgálva”: ezt hivatott elérni Service Desk szolgáltatásunk, mellyel nem csak kollégáid bejelentéseit kezeljük központilag, hanem felügyeljük az informatikai rendszereket és első szintű megoldásokat is biztosítunk.
PetraService DeskÜzletág vezető
IT problémák mindig lesznek. A kérdés az, hogyan menedzseled őket. Bízd ránk a Service Desk funkciót és élvezd a biztonságot.
Csúcsra járatott világban élünk. Bár felvesszük a ritmust, de amikor valami probléma adódik, hirtelen megszakad az ütem. Vállalati környezetben sincs ez másképp, viszont a tétje akár döntő fontosságú is lehet. Sérül a munkavégzés, az ügyfelek kiszolgálása, és nem csak az ezzel járó stressz fáj majd, hanem anyagi veszteségeket is elszenvedhetsz. Az ilyen problémás helyzetekben válik nyilvánvalóvá, hogy az IT a szervezet lelke. Kapjon tehát olyan törődést, amilyet megérdemel: legyen... - 7/24-ben folyamatosan felügyelt, - ellenőrizhető, átlátható, - folyamat szinten kézben tartott, - központilag menedzselt.
Mindez elérhetővé válik a szisztematikusan összerakott Service Desk szolgáltatásunkkal, melynek része a saját fejlesztésű IR:IS rendszerünk, és a kiszolgáló 20 fős, lendületes csapatunk.
Akik igénybe vették már tőlünk a Service Desk-et, azt tapasztalják, hogy minden felmerülő IT igény és probléma a megállapodott időben kerül megoldásra. Az esetek kivétel nélkül visszakereshetőek, megfelelően dokumentáltak, teljesítésük mérhető és elszámolható.
A Service Desk szolgáltatásunkkal 5 fő területen biztosítjuk az IT üzemeltetést: - 7/24 IT szolgáltatás-monitoring és szakemberek által biztosított állandó felügyelet, - felhasználói azonosító- és jogosultságkezelés, - kliens eszköz üzemeltetés, - alkalmazásüzemeltetés, - informatikai beszállító koordináció.
Jóval többről szól ez, mint call center szolgáltatásról. Feladatkörünk kiterjed a rendszertámogatásra, az alkalmazások jelszó menedzsmentjére, hívás közbeni megoldásokra, karbantartásokhoz kapcsolódó információs szolgáltatásra és hasonló, IT folyamatot megkönnyítő funkciókra.
Az együttműködés alapjául a kész Service Desk koncepciónk szolgál, amely már több száz projektben bizonyított. Ebből indulunk ki, majd a Céged folyamataihoz igazítjuk.
Állunk rendelkezésedre, egyeztessünk az igényeidről!
FUNKY
A „funky” számunkra azt jelenti, hogy hiszünk és építünk munkatársaink kreativitására, különbözőségére, sokszínűségére. Ez teszi lehetővé, hogy munkánkban kiteljesedjünk és problémák helyett mindig kihívásként tekintsünk feladatainkra.
Kiemelt szolgáltatásunk, mellyel láthatatlanná tesszük a technológiát. Legyen az egy kis-, középvállalkozás, multi, vagy állami szervezet. Kliens-eszköz üzemeltetést biztosítunk desktopokra, nyomtatókra, mobil eszközökre az igényeidnek megfelelően.
SanyiInfrastruktúra üzemeltetésüzletág vezető
Céged informatikai motorját biztosítjuk, hogy zajmentes és gördülékeny legyen az információ-feldolgozás.
Egyik kiemelt szolgáltatásunk a kliens-eszköz üzemeltetés. Ezzel segítjük Partnereink biztos, és nyugodt tevékenységét anélkül, hogy foglalkozniuk kellene a felhasználók egyedi problémáival. Rugalmasan igazodunk Céged méretéhez és igényeihez: akár 25 fős on-site csapattal is jelen tudunk lenni, míg kisebb megbízóinknál távoli felügyeletettel biztosítjuk a hatékony és takarékos megoldást.
Ugyan az IT problémáktól mi sem tudunk megszabadítani – azonban olyan gördülékennyé tesszük a menedzsmentjét, hogy Céged kiegyensúlyozottan koncentrálhat az üzletmenetére.
Számunkra egyetlen operációs rendszer sem idegen, számíthatsz ránk ha Windows-on, Mac-en, vagy bármilyen Linuxon futnak gépeid.
Missziónk:
Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.
Legacy vagy cutting-edge technológia? Egyedi vagy dobozos? Országos rendszer vagy egy munkaállomáson fut csak? Alkalmazás üzemeltetésben ritkán találkozunk megvalósíthatatlan kihívással.
KopaszAdat- és rendszerintegrációOracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Átvesszük az éjszakai teendőket, javításokat, kiadásokat, hogy a saját csapatod a következő munkanap hatékonyan és kipihenten tudja kezdeni a munkáját.
Missziónk:
Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.
5 perces reakció idő, 15 percen belüli megkezdés, 2 órán belüli elhárítás, folyamatos nyomon követés kötbér kötelemmel. Karácsony éjjelén, húsvétkor, vagy a nyári szabadságolások alatt.
Emil*NIX és felhő szolgáltatásokXaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Gáz, áram, mentők, havi fizetések, banki szolgáltatások? Közös bennük, hogy mindig, minden időben működniük kell. Az akár geo-redundánsan eloszott hardver-, és szoftver komponensekkel futtatott rendszer háromlábú szék lesz. Két lábbal.
A hatékony 7/24-es, azonnali beavatkozásra bizonyítottan képes üzemeltetés a harmadik láb. Mi vagyunk.
Missziónk:
Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.
A teljes körű működés garantálása. Ez az "end-to-end" rendszerintegrációs filozófiánk. Céged IT fejlesztéseit, a projektedhez dedikált csapattal, projektmenedzsmenttel és az igényeidnek megfelelő vízesés vagy agilis koordinációval segítjük.
KopaszAdat- és rendszerintegrációOracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Havi több 10 milliárd Ft bevételt generáló rendszerek kiépítésében van jelentős gyakorlatunk. Lesz a tied a következő?
Ha már dolgoztál együtt bármilyen komplexebb fejlesztési projekten külsős partnerrel, biztosan te is tudod, hogy a munka sikere majdhogynem nagyobb részt múlik a kommunikáción és a szervezésen, mint magán az integrációs feladaton.
A jellemzően több hónapos rendszerintegrációs projektjeink során mi is kiemelt hangsúlyt fektetünk ezekre a területekre. Így nem csak időben, hanem a pénzügyekben is hatékonyak tudunk lenni. A mindig naprakész IT szaktudás mellett ügyfeleink a kommunikáció, a feladatkiosztás és az ütemezés hatékonyságából is profitálnak.
Rendszerintegrációs kompetenciaközpontunk teljes megoldást kínál a projektek megtervezésétől kezdve a véghezvitelén, folyamatos menedzselésén, követésén át az utóértékelésig: legyen az akár hálózatkiépítés, adatelemzések, adatelérési sebesség optimalizáció, vagy komplex adatok migrálása, bányászata.
Értékek az érdekek felett
Az „értékek az érdekek felett” számunkra azt jelenti, hogy megfogalmazott értékeinket nem rendeljük alá profit érdekeinknek. Tudatában vagyunk társadalmi felelősségünknek, a gyakorlatban is teszünk érte.
Szakember kapacitás-, szaktudás hiányt pótolunk. Megoldjuk a kritikus helyzeteket és kimozdítjuk a beragadt problémákat. Kompetencia központjainkban professzionális másod- és harmadszintű támogatást biztosítunk partnereink számára.
PapaMicrosoft és kritikus infrastruktúraMicrosoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
Kompetencia központunk mérnökei másfél évszázad tapasztalatával, és szakértelmével támogatják a különböző iparágak eltérő igényű IT csapatait. Microsoft vagy Linux, Oracle vagy SAP. Hagyományos virtualizáció vagy konténer technológia. Szoftver alapú hálózat vagy adatközponti hálózati eszközök. Wifin vagy kábelen. Maximális biztonságra vagy kényelemre optimalizáltság. A megoldásokat az IT igényeihez igazítjuk. Mi vagyunk Mr. Wolf - a probléma megoldó.
Vállvetve
A „vállvetve” számunkra azt jelenti, hogy ügyfeleink üzleti igényeit szem előtt tartva együtt dolgozunk velük a kitűzött cél elérése érdekében. Partneri kapcsolatot alakítunk ki úgy, hogy nyitottak vagyunk a miénktől eltérő véleményekre.
Az évtizedek során felhalmozott szakmai tudásunkkal és tapasztalatunkkal megértve a felmerült problémát, a Te nyelvedet beszélve, kliséktől és tucatmegoldástól mentesen adunk iránymutatásokat.
Zoli bácsiTanácsadás és krízismenedzsmentpartner
Naprakész tudással rendelkező szakértőink a legjobb iparági gyakorlatok ismeretében gondoskodnak arról, hogy a lehető legadekvátabb megoldásokat ajánlják Számodra mind az architektúra tervezésében, mind a kivitelezésben. Legyen szó akár az IT stratégia kialakításáról, az IT folyamatok ki- és átalakításáról, az architektúra tervezéséről és kivitelezéséről, a maximális biztonságról, optimális ár-érték arány megtalálásáról vagy a legmegbízhatóbb szállítók kiválasztásáról, felvállalva felelősségét az eredményességnek.
Profizmus
A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.
Az adatok megfelelő védelme elkerülhetetlen és megkérdőjelezhetetlen. A felmerülő kockázatok alapján technikai és szervezési eszközökkel együttesen, körkörösen biztosítva garantáljuk a biztonságos működést.
Információbiztonság kapcsán nyújtott szolgáltatásaink a behatolás és sérülékenységvizsgálatok, auditfelkészítések, biztonsági auditok levezénylése, valamint incidensek felderítése és utókezelése. A felhasználói IT biztonsági tudatosság, képzési anyagok elkészítése és képzések lebonyolítása a legfrissebb biztonsági trendeknek megfelelően.
Másodtevékenységként a projektek tervezése során hangsúlyos szerepet adunk annak, hogy a kialakítandó informatikai szolgáltatás a lehető legkorszerűbb és legoptimálisabb eljárásokat, eszközöket és biztonsági beállításokat használja.
Felelősségteljesen
A „felelősségteljesen” számunkra azt jelenti, hogy tartjuk magunkat ígéreteinkhez és megállapodásainkhoz, így megbízható és kiszámítható munkatársak, szolgáltatók és üzletfelek vagyunk.
Egy bedőlés előtt álló projekt megmentésének vagy környezeti károk okozta katasztrófák elkerülésének érdekében azonnali beavatkozással „mentjük, ami menthető”.
Zoli bácsiTanácsadás és krízismenedzsmentpartner
Elköltődött a forrás, felállt a kulcsember, félre ment az igényértelmezés vagy csak egyszerűn nem működik és nem lesz készen. Ezek a leggyakoribb kisiklási okok. Pragmatikus szemléletünkkel, teherbírásunkkal, kitartásunkkal, viharokban szerzett tapasztalatunkkal hajtjuk végre a barlangban rekedtek megmentését.
Egy EMC védelem nélküli villámcsapás, egy rosszul bekötött fázis, csőtörés okozta elázás vagy egyéb katasztrófa esetén rendelkezésre állási készletünkből teljes szervizpark- és eszközcserét is biztosítunk.
Profizmus
A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.
Hozz hatékony döntéseket és láss rá úgy Cégedre, ahogy a legnagyobbak is teszik. Bejelentés kezelés, projekt kontrolling, erőforrás menedzsment, eszköz leltár, CRM, CMDB, szolgáltatás leltár, szolgáltatás monitoring, értékesítési ajánlatok, riportok, dashboardok. Két irányú NAV, Jira és SAP interfész – minden egy helyen, villámgyorsan, akár a mobilodon is.
Andráscégvezetésvezérigazgató
Céged irányítópultja – végre minden egy helyen, átláthatóan, a hatékonyságnövelés jegyében.
Képzelj el egy olyan vállalatirányítási rendszert... ... amiben minden értékesítőd látja, hogy áll az aktuális jutaléka, ... amivel rálátsz bármelyik futó projekt ütemezésére és időráfordítására, ... amiben a pénzügy excelek helyett gombnyomásra lehívja a szükséges riportokat.
… és mindez bárhol elérhető, akár a mobilodon is. Csak néhány illusztrációját említettük annak a teljeskörű IT platformnak, amely még a legnagyobbak igényeit is kiszolgáló informatikai tudást hozza a cégedbe – legyen szó profitmaximálázásról vagy ügyfélelégedettségről. Az IR:IS elég rugalmas ahhoz, hogy egyaránt lefedje a multik IT folyamatmenedzsmentjét, és kisebb IT cégek akár teljes vállalatirányítását.
Amit az első pillanattól kezdve érezni fogsz az IR:IS használatakor, az a kiugró hatékonyság-emelkedés. Végre mindenki egy helyen és kényelmesen fér hozzá a munkához szükséges anyagokhoz, valamint játszi könnyedséggel riportol – a rendszer használata felesleges nyűg helyett könnyed rutinná varázsolja a vállalatirányítást a teljes szervezet javára.
A számlázás, szabadságok, értékesítési ajánlatok nem csak egy helyre kerülnek, de villámgyorsan hozzáférhetővé is válnak. Jelzők helyett azonban beszéljenek a számok – lemértük, mennyire gyors az IR:IS használata: új feladat nyitás kevesebb, mint fél perc alatt, egyszerű riportolás mindössze 5 másodperc (teljes körű riport fél percben), egy részletes értékesítési ajánlat regisztrációja pedig csupán 4 percet vesz igénybe.
A hibabejelentéstől a high level vezetői riportokig tehát mindent lefed a rendszer, mindezt úgy, hogy az ITIL-nek és az auditálási követelményeknek megfelelő működési logikával rendelkezik.
A humán erőforrás menedzsmentje is gyerekjáték lesz az IR:IS-szel. Az újonnan érkezett kollégák vagy átszervezés okozta változásokat egyből nyomonkövetheted: a WIW (Who is who) céges organigram egy szempillantás alatt kirajzolja a vállalat teljes felépítését, de nem csak a kollégák és a HR csapat örül majd ennek a funkciónak – hanem az IT is: a modul segítségével a felhasználók jogosultságai is egyszerűen menedzselhetők.
Az IR:IS a vállalatod írisze lesz, ami teljes rálátást biztosít.
A szakképzett munkaerőért tartó versenyben Magyarország kifejezetten speciális helyzetben van, hiszen az informatika helyzetéből fakadóan – miszerint a munkavégzéshez nem kell helyszínen tartózkodni – a legképzettebb munkaerő külföldi munkaadóknak dolgozik. Ez a gazdasági tényező szinte harapófogóként tartja sakkban a hazai ITC vállalatokat és kifejezetten visszaveti az innovációs-, fejlődési képességüket.
Tervezhető felhasználás alapú kiadások. Agilitás, gyors megvalósítás, egyedi igények költségoptimális kielégítése – ezeket az előnyöket hozzuk le cégednek a felhőből.
Emil*NIX és felhő szolgáltatásokXaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
A rugalmas és költséghatékony IT napfényes jövője a felhőben rejlik.
A felhő platformok előnyei mára már szinte triviálisak – azonban a COVID-19 okozta home office időszak még azon cégek életébe is behozta, amelyek korábban nem használták.
Mi ezt testközelből is megtapasztalhattuk, amint a néhány tíz fős e-mail rendszerektől a több ezer felhasználós IT platformokig migráltuk az otthoni munkára váltó cégek IT rendszereit. Ezek a projektek a Microsoft 365 és Azure felhő megoldásokon alapulnak – tervezésükben és implementálásukban kiterjedt ismeretekkel rendelkezünk, legyen az tisztán felhő alapú vagy hibrid megoldás. Rutinosan mozgunk az IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) és Saas (Software as a Service) típusú felhő rendszerekben is.
A világhírű szolgáltatók termékei mellett saját felhőt is üzemeltetünk: Magyarország egyik legnagyobb adatközpontjában saját szervereken, elsősorban PaaS szolgáltatási modellben. Magas rendelkezésre állást biztosítunk az itt futó rendszerek számára kiemelt rendszermérnöki támogatással és rendszerfelügyelettel. Szolgáltatásaink között elérhető például a nyílt forráskódú levelezés, streaming szolgáltatás és a különböző webalkalmazások illetve vállalatirányítási rendszerek is.
A távoli hozzáférés persze csak egy a felhő rendszerek számos előnyei közül – mint például a kisebb infrastruktúra költség, a tervezhető kiadások, az agilitás és a gyors megvalósítás.
Értékek az érdekek felett
Számunkra ez azt jelenti, hogy megfogalmazott értékeinket semmilyen körülmények között nem rendeljük alá profit érdekeinknek. Tudatában vagyunk társadalmi felelősségeinknek, a gyakorlatban is teszünk érte.
Webes alkalmazások gyors és költséghatékony fejlesztése Python-ul Odoo alapokon.
Ki-kicsoda, multi platform jogosultság kezelés, igényre szabott humán gazdálkodási rendszer, dokumentumtár, teljes folyamat irányítás, szerkesztő rendszer vagy jutalék elszámolás. A felhasználási lehetőségek száma kvázi korlátlan. A relatív bevezetési idők kisebbek, a költségek alacsonyabbak, az ügyfél oldali munkaidő- ráfordítás elenyésző egy átlagos egyedi feljesztési projekthez mérten. Ez az értékajánlata az Odoo alapú fejlesztéseinknek.
Profizmus
A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.
DezsőHálózat és IT biztonságLAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
Hálózati rendszermérnök
Legyél tagja
HÁLÓZATI RENDSZERMÉRNÖK
csapatunknak!
Feladatok: Meglévő hálózatok fejlesztése és üzemeltetése Új hálózati infrastruktúrák tervezése Hálózatokkal kapcsolatos problémák megoldása, kezelése Együttműködés más szakterületek (Windows, Linux, stb…) szakértőivel Projektekben való aktív részvétel
Elvárások: Legalább 5 év hálózat üzemeltetési tapasztalat Cisco hálózati eszközök üzemeltetésében szerzett tapasztalat Wi-Fi hálózatokkal kapcsolatos tapasztalat (Aruba) Tűzfalakkal kapcsolatos tapasztalat (Palo Alto, Sophos) Ügyfélközpontú gondolkodásmód, megoldásorientáltság Önálló munkavégzés Angol nyelvtudás
Előny: Cisco CCNA, Aruba, Sophos certifikáció
Munkavégzés helye: Home office / Budapest
Amit kínálunk: Versenyképes és teljesítmény arányos kompenzációs csomag Szakmai tanfolyamok és angol nyelvtanulási lehetőség Egészségprogram (támogatott sportolási lehetőség) Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezet Változatos és önálló munkavégzés
SanyiInfrastruktúra üzemeltetésüzletág vezető
Rendszergazda
Légy Te is tagja
RENDSZERGAZDA
csapatunknak!
Feladatok: desktop üzemeltetés és támogatás, alap szintű szerver üzemeltetés és támogatás, együttműködés más szakterületek kollégáival, aktív, kezdeményező részvétel az üzemeltetői csapatban.
Az alábbiakkal szükséges rendelkezned: minimum 1-2 éves desktop üzemeltetési tapasztalat, Active Directory legalább alapszintű ismerete, Microsoft alapú kliens operációs rendszerek ismerete, legalább alapszintű hálózati ismeretek, ügyfélközpontú gondolkodásmód, megoldás orientáltság, önálló munkavégzésre való alkalmasság, jó kommunikációs készség, rugalmasság, mobilitás.
Előnyt jelent: ticketing rendszerekben való jártasság, rendszerszemlélet, nagyvállalati IT környezetben szerzett tapasztalat, angol nyelvtudás, B kategóriás jogosítvány.
Munkavégzés helye: Budapest vagy Tatabánya
Amit kínálunk: Szakmai fejlődési lehetőség, magasabb szintű szerver üzemeltetési feladatok, Változatos és önálló munkavégzés Hosszútávú, biztos munkalehetőség Dolgozói részvényprogram Kulturált, modern irodai környezet Sportolási lehetőség, egészségprogram Szakmai képzések, angol nyelvtanfolyam Közvetlen, családias hangulatú csapat
Emil*NIX és felhő szolgáltatásokXaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Linux rendszermérnök
Gyere hozzánk
LINUX RENDSZERMÉRNÖKNEK,
ha szeretnél LINUX/UNIX alapú rendszereket üzemeltetni, építeni!
Feladatok: Linux rendszerüzemeltetési és támogatási feladatok ellátása széles ügyfélkörben Linux alapú rendszerek tervezése, kialakítása, új eljárások kidolgozása, javaslatok készítése Felügyeleti rendszerek kezelése Kiemelt jelentőségű és sürgősségű incidensek személyes kezelése Linux szakértelem megjelenítése és hasznosítása a rendszerintegrációs projektekben Alkalmazások fejlesztésének, tesztelésének, kiadáskezelésének és üzemeltetésének támogatása Szerverek, hálózatok behatolás védelemének ellenőrzése, különböző biztonsági vizsgálatok elvégzése Együttműködés más szakterületek (hálózat, hardver, Windows, stb…) szakértőivel Aktív, kezdeményező részvétel a rendszermérnök csapatban Projektekben való aktív részvétel
Elvárások: Ügyfélközpontú gondolkodásmód, siker-, megoldásorientáltság Linux üzemeltetésben szerzett legalább 3 éves tapasztalat Disztribúciótól független Linux szakértelem Linux applikációs szerver környezetek (Tomcat, Jboss, Httpd, Nginx) ismerete adatbázis technológiák ismerete (MariaDB Galera, PostgreSQL) Virtualizációs, (KVM/VMware) technológiák ismerete Felügyeleti technológiák (Icinga2, Nagios) ismerete
Előny: Docker, Kubernetes, Ansible, Elasticsearch ismeretek Angol nyelvtudás Mobilitás, B kategóriás jogosítvány
Munkavégzés helye: Home office / Budapest / Székesfehérvár
Amit kínálunk: Változatos és önálló munkavégzés Szakmai fejlődési lehetőség Hosszútávú, biztos munkalehetőség Dolgozói részvényprogram Home office lehetőség Kulturált, modern irodai környezet Sportolási lehetőség, egészségprogram Szakmai képzések, angol nyelvtanfolyam Ingyen parkolási lehetőség, remek lokáció Közvetlen, családias hangulatú csapat
PetraService DeskÜzletág vezető
Helpdesk munkatárs
Gyere hozzánk
IT Helpdesk munkatárs (support)
munkakörbe!
Feladatok: IT rendszerekhez köthető felhasználói bejelentések (hibák, változások) fogadása Monitoring rendszerekből érkező riasztások feldolgozása, szükség esetén megoldása és/vagy továbbítása a megoldók vagy megoldócsoportok felé Az elvégzett tevékenységek pontos dokumentálása Tudásbázis bővítése Incidenskezelés támogatása Belső és ügyfél oldali havi, heti, napi riportok készítése
Az alábbiakkal szükséges rendelkezned: Magasfokú problémamegoldó készség Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban) Legalább középfokú végzettség (IT OKJ előny) Csapatjátékosság Segítőkészség, ügyfélközpontúság Rugalmasság Proakivitás
Előnyt jelent: Felsőfokú IT végzettség 1-2 éves tapasztalat ITIL vizsga vagy tanfolyam Középszintű angol nyelvtudás IT területen szerzett tapasztalat B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk: Változatos és önálló munkavégzés Fejlődési lehetőség Hosszútávú, biztos munkalehetőség Home office lehetőség Kulturált, modern irodai környezet Sportolási lehetőség, egészségprogram Angol nyelvtanfolyam Ingyen parkolási lehetőség, remek lokáció Közvetlen, családias, fiatal csapat
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület.
Andráscégvezetésvezérigazgató
JavaScript fejlesztő
Gyere hozzánk
JavaScript fejlesztőnek!
Feladatok: Vállalatirányítási rendszer fejlesztése, kis létszámú, agilis csapatban Felhasználói felületek elkészítése, kliens oldali logika kódolása (Ember.js)
Az alábbiakkal szükséges rendelkezned: Minimum 3 éves JavaScript tapasztalat PostgreSQL ismeretek Git verziókezelő használata
Előnyt jelent: Ember.js ismerete Ticketing rendszerekben való jártasság Rendszerszemlélet Nagyvállalati IT környezetben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk: Változatos és önálló munkavégzés Szakmai fejlődési lehetőség Hosszútávú, biztos munkalehetőség Dolgozói részvényprogram Home office lehetőség Kulturált, modern irodai környezet Sportolási lehetőség, egészségprogram Angol nyelvtanfolyam, szakmai képzések Ingyen parkolási lehetőség, remek lokáció Közvetlen, családias hangulatú csapat
Munkavégzés helye: Home office (Igény esetén budapesti vagy székesfehérvári irodáink)
Informatikai rendszereket tervezünk, építünk, fejlesztünk, üzemeltetünk és szavatoljuk biztonságukat több mint 15 éve folyamatosan.
Főbb feladatok, munkák:
SAP alkalmazás üzemeltetés (bázis, HR, FI modulok) Heti riportok feldolgozása Havi könyvelés az FI-be Évváltási tevékenységek Adatszolgáltatás különféle Auditokhoz Jogosultság igénylések feldolgozása Kiadott patch-ek, csomagok implementálása Hiba- és incidenskezelés SAP-vel kapcsolatos projektek támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
SAP alkalmazás üzemeltetési tapasztalat Angol nyelvtudás szóban és írásban Tapasztalat multis környezet üzemeltetésében
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Ticketing rendszerekben való jártasság Angol nyelvű segítség nyújtás IT területen Rendszerszemlélet
Amit kínálunk:
Hosszú távú, biztos munkalehetőség Home office lehetőség Munkaidő: hétköznap egy műszakban Teljes vagy részmunkaidő Kulturált, modern irodai környezet Sportolási lehetőség, egészségprogram Részvényprogram Angol nyelvtanfolyam
PetraService DeskÜzletág vezető
IT support diákmunka
Légy Te is tagja
IT SUPPORT
munkatárs!
Feladatok:
- egy országosan fontos szoftver supportálása, a felmerülő problémák dokumentációja és továbbítása
Elvárások:
- Informatikai vagy mérnöki tanulmányok vagy IT munkatapasztalat - Érdeklődés support iránt - Minimum további 1,5 év jogviszony
Amit kínálunk:
- jól felszerelt irodai munkakörnyezet - könnyen összeegyeztethető beosztás az egyetemi tanulmányokkal, a beosztás 2 héttel előre elkészül
Munkaidő: 20-06 között beosztás szerint, igényhez igazítva, hétköznap és hétvégén
Szükséges nyelvtudás
Angol (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
-hosszabb távú elköteleződés -informatikai vonalon folytatott tanulmány