Szolgáltatások

Láthatatlanná
tesszük a
technológiát

Informatikai rendszereket tervezünk,
építünk, fejlesztünk, üzemeltetünk
és szavatoljuk biztonságukat
több mint 18 éve folyamatosan.

Szolgáltatásaink

SERVICE DESK 7/24

“Kiszolgáltatva” helyett “kiszolgálva”: ezt hivatott elérni Service Desk szolgáltatásunk, mellyel nem csak kollégáid bejelentéseit kezeljük központilag, hanem felügyeljük az informatikai rendszereket és első szintű megoldásokat is biztosítunk.  Bővebben...

Kliens üzemeltetés

Kiemelt szolgáltatásunk, mellyel láthatatlanná tesszük a technológiát. Legyen az egy kis-, középvállalkozás, multi, vagy állami szervezet.  Kliens-eszköz üzemeltetést biztosítunk desktopokra, nyomtatókra, mobil eszközökre az igényeidnek megfelelően. Bővebben...

Alkalmazás üzemeltetés

Legacy vagy cutting-edge technológia? Egyedi vagy dobozos? Országos rendszer vagy egy munkaállomáson fut csak? Alkalmazás üzemeltetésben ritkán találkozunk megvalósíthatatlan kihívással. Bővebben...

Kritikus infrastruktúra üzemeltetés

5 perces reakció idő, 15 percen belüli megkezdés, 2 órán belüli elhárítás, folyamatos nyomon követés kötbér kötelemmel. Karácsony éjjelén, húsvétkor, vagy a nyári szabadságolások alatt. Bővebben...

Adat- és rendszerintegráció

A teljes körű működés garantálása. Ez az "end-to-end" rendszerintegrációs filozófiánk. Céged IT fejlesztéseit, a projektedhez dedikált csapattal, projektmenedzsmenttel és az igényeidnek megfelelő vízesés vagy agilis koordinációval segítjük. Bővebben...

Másod- és harmadszintű támogatás

Szakember kapacitás-, szaktudás hiányt pótolunk. Megoldjuk a kritikus helyzeteket és kimozdítjuk a beragadt problémákat. Kompetencia központjainkban professzionális másod- és harmadszintű támogatást biztosítunk partnereink számára. Bővebben...

Tanácsadás

Az évtizedek során felhalmozott szakmai tudásunkkal és tapasztalatunkkal megértve a felmerült problémát, a Te nyelvedet beszélve, kliséktől és tucatmegoldástól mentesen adunk iránymutatásokat.   Bővebben...

Információbiztonság

Az adatok megfelelő védelme elkerülhetetlen és megkérdőjelezhetetlen. A felmerülő kockázatok alapján technikai és szervezési eszközökkel együttesen, körkörösen biztosítva garantáljuk a biztonságos működést. Bővebben...

Krízismenedzsment

Egy bedőlés előtt álló projekt megmentésének vagy környezeti károk okozta katasztrófák elkerülésének érdekében azonnali beavatkozással „mentjük, ami menthető”. Bővebben...

Termékeink

IR:IS

Hozz hatékony döntéseket és láss rá úgy Cégedre, ahogy a legnagyobbak is teszik. Bejelentés kezelés, projekt kontrolling, erőforrás menedzsment, eszköz leltár, CRM, CMDB, szolgáltatás leltár, szolgáltatás monitoring, értékesítési ajánlatok, riportok, dashboardok. Két irányú NAV, Jira és SAP interfész – minden egy helyen, villámgyorsan, akár a mobilodon is. Bővebben...

Felhő szolgáltatások

Tervezhető felhasználás alapú kiadások. Agilitás, gyors megvalósítás, egyedi igények költségoptimális kielégítése – ezeket az előnyöket hozzuk le cégednek a felhőből. Bővebben...

Low-code platform termékek

Webes alkalmazások gyors és költséghatékony fejlesztése Python-ul Odoo alapokon. Bővebben...

Szakértőink

cégvezetés

cégvezetés

András

vezérigazgató
Kornél divízió igazgató
Viki tehetséggondozás, társadalmi felelősségvállalás, marketing
Sitya szervezeti révkalauz
Zoli bácsi partner
Andris adatvédelmi tisztviselő (DPO)
Donát Szoftverfejlesztő
Zsuzsi Pénzügyi koordinátor
Máté Vezető szoftverfejlesztő
Balázs Szoftverfejlesztő
Lipi Szoftverfejlesztő
Swegi Szoftverfejlesztő
Edina Szoftvertesztelő
Balázs Junior Szoftverfejlesztő
Divizió vezetés

Divizió vezetés

Kornél

divízió igazgató
Petra Üzletág vezető
Papa Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
Emil XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Dezső LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
Sanyi üzletág vezető
Kopasz Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Szuni Szolgáltatásmenedzser
Tomi Site vezető, Rendszermérnök
HR / tehetség-gondozás

HR / tehetség-gondozás

Viki

tehetséggondozás, társadalmi felelősségvállalás, marketing
Szandi Hr és Marketing asszisztens
Zafi Támogató asszisztens
Tanácsadás és krízismenedzsment

Tanácsadás és krízismenedzsment

Zoli bácsi

partner
Szervezetfejlesztés

Szervezetfejlesztés

Sitya

szervezeti révkalauz
Információ biztonság

Információ biztonság

Andris

adatvédelmi tisztviselő (DPO)
Rendszerintegráció, Hálózat

Rendszerintegráció, Hálózat

Kopasz

Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Csaba Projektvezető
Domi Junior Szolgáltatásmenedzser
Feri Hálózati rendszermérnök
Bendegúz Junior Hálózati Rendszermérnök
Infrastruktúra üzemeltetés

Infrastruktúra üzemeltetés

Sanyi

üzletág vezető
Zoli Rendszergazda
Sanyi Szolgáltatásmenedzser
Márk Rendszergazda
Viktor Rendszergazda
Ricsi Rendszergazda
Attila Rendszergazda
Béla Rendszergazda csoportvezető
Dani Rendszergazda
Krisztián Rendszergazda
Tamás Szolgáltatásmenedzser
Laci Rendszergazda
Gergő Rendszergazda
Kristóf Rendszergazda
Máté Rendszergazda
Gergő Rendszergazda
Kiemelt ügyfél menedzsment

Kiemelt ügyfél menedzsment

Szuni

Szolgáltatásmenedzser
Gergő Rendszeradmin
Dávid Rendszertámogató
Lajos Üzemeltetési csoportvezető
Bogi Informatikai asszisztens
Zoltán Rendszeradmin
Zsolt Projektvezető
Jani Helpdesk csoportvezető
Péter Alkalmazásüzemeltető
Armand Helpdesk munkatárs
Piroska Alkalmazásüzemeltető
Ádám Projektvezető
István Rendszertámogató
Jani Rendszeradmin
Patrik Helpdesk munkatárs
Kriszti Rendszertámogató
Döme Rendszertámogató
Andi Helpdesk munkatárs
Bence Helpdesk munkatárs
Tomi Rendszermérnök
Attila Helpdesk munkatárs
Vera Helpdesk munkatárs
Microsoft és kritikus infrastruktúra

Microsoft és kritikus infrastruktúra

Papa

Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
Ákos Junior rendszermérnök
Safi Rendszermérnök
Dia Rendszermérnök
Guszti Rendszermérnök
Luki Rendszermérnök
Gergő Rendszermérnök
Kiemelt ügyfél menedzsment

Kiemelt ügyfél menedzsment

Tomi

Site vezető, Rendszermérnök
Sanyi Rendszermérnök
Márk Rendszergazda
Gábor Rendszergazda
Máté Rendszergazda
Service Desk

Service Desk

Petra

Üzletág vezető
Lala Rendszergazda
Márton Rendszergazda
Bence Rendszergazda
Dani Rendszergazda
Bálint Rendszergazda
*NIX és felhő szolgáltatások

*NIX és felhő szolgáltatások

Emil

XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Attila Rendszermérnök
Repi Rendszermérnök
Tamás Rendszermérnök
Menyus Rendszermérnök
Tomi Rendszermérnök
Ádám Rendszermérnök
Low-code platform fejlesztés

Low-code platform fejlesztés

Máté

Vezető szoftverfejlesztő
Dorn András

Cégtörténet

1995-ben a Budapesti Műszaki Egyetemen elkezdődött. A 2005-ben kettős szándékkal létrehozott vállalatban amellett, hogy lehetőséget láttak saját szakmai kiválóságuk piaci kamatoztatásában, egy olyan csapaton dolgoztak, ahol az informatika megszállottjai baráti hangulatban érnek el közös sikereket.

Az elmúlt 18 év sikerei olyan ügyfelek elnyeréséről és projektek levezényléséből tevődnek össze, amelyek bebizonyították, hogy a nemzetközi piac is nyitott a szakmai kiválóság és az ügyfelek felé való elkötelezettség irányába.

“Kiszolgáltatva” helyett “kiszolgálva”: ezt hivatott elérni Service Desk szolgáltatásunk, mellyel nem csak kollégáid bejelentéseit kezeljük központilag, hanem felügyeljük az informatikai rendszereket és első szintű megoldásokat is biztosítunk. 

Petra Service Desk Üzletág vezető

IT problémák mindig lesznek. A kérdés az, hogyan menedzseled őket. Bízd ránk a Service Desk funkciót és élvezd a biztonságot.

Csúcsra járatott világban élünk. Bár felvesszük a ritmust, de amikor valami probléma adódik, hirtelen megszakad az ütem. Vállalati környezetben sincs ez másképp, viszont a tétje akár döntő fontosságú is lehet. Sérül a munkavégzés, az ügyfelek kiszolgálása, és nem csak az ezzel járó stressz fáj majd, hanem anyagi veszteségeket is elszenvedhetsz. 
Az ilyen problémás helyzetekben válik nyilvánvalóvá, hogy az IT a szervezet lelke. Kapjon tehát olyan törődést, amilyet megérdemel: legyen... 
- 7/24-ben folyamatosan felügyelt,
- ellenőrizhető, átlátható, 
- folyamat szinten kézben tartott,
- központilag menedzselt. 

Mindez elérhetővé válik a szisztematikusan összerakott Service Desk szolgáltatásunkkal, melynek része a saját fejlesztésű IR:IS rendszerünk, és a kiszolgáló 20 fős, lendületes csapatunk.

Akik igénybe vették már tőlünk a Service Desk-et, azt tapasztalják, hogy minden felmerülő IT igény és probléma a megállapodott időben kerül megoldásra. Az esetek kivétel nélkül visszakereshetőek, megfelelően dokumentáltak, teljesítésük mérhető és elszámolható. 

A Service Desk szolgáltatásunkkal 5 fő területen biztosítjuk az IT üzemeltetést:
- 7/24 IT szolgáltatás-monitoring és szakemberek által biztosított állandó felügyelet,
- felhasználói azonosító- és jogosultságkezelés,
- kliens eszköz üzemeltetés,
- alkalmazásüzemeltetés,
- informatikai beszállító koordináció.

Jóval többről szól ez, mint call center szolgáltatásról. Feladatkörünk kiterjed a rendszertámogatásra, az alkalmazások jelszó menedzsmentjére, hívás közbeni megoldásokra, karbantartásokhoz kapcsolódó információs szolgáltatásra és hasonló, IT folyamatot megkönnyítő funkciókra.

Az együttműködés alapjául a kész Service Desk koncepciónk szolgál, amely már több száz projektben bizonyított. Ebből indulunk ki, majd a Céged folyamataihoz igazítjuk.

Állunk rendelkezésedre, egyeztessünk az igényeidről!

FUNKY

A „funky” számunkra azt jelenti, hogy hiszünk és építünk munkatársaink kreativitására, különbözőségére, sokszínűségére. Ez teszi lehetővé, hogy munkánkban kiteljesedjünk és problémák helyett mindig kihívásként tekintsünk feladatainkra.

Kiemelt szolgáltatásunk, mellyel láthatatlanná tesszük a technológiát. Legyen az egy kis-, középvállalkozás, multi, vagy állami szervezet.  Kliens-eszköz üzemeltetést biztosítunk desktopokra, nyomtatókra, mobil eszközökre az igényeidnek megfelelően.

Sanyi Infrastruktúra üzemeltetés üzletág vezető

Céged informatikai motorját biztosítjuk, hogy zajmentes és gördülékeny legyen az információ-feldolgozás.

Egyik kiemelt szolgáltatásunk a kliens-eszköz üzemeltetés. Ezzel segítjük Partnereink biztos, és nyugodt tevékenységét anélkül, hogy foglalkozniuk kellene a felhasználók egyedi problémáival. Rugalmasan igazodunk Céged méretéhez és igényeihez: akár 25 fős on-site csapattal is jelen tudunk lenni, míg kisebb megbízóinknál távoli felügyeletettel biztosítjuk a hatékony és takarékos megoldást.

Ugyan az IT problémáktól mi sem tudunk megszabadítani – azonban olyan gördülékennyé tesszük a menedzsmentjét, hogy Céged kiegyensúlyozottan koncentrálhat az üzletmenetére.

Számunkra egyetlen operációs rendszer sem idegen, számíthatsz ránk ha Windows-on, Mac-en, vagy bármilyen Linuxon futnak gépeid.

Missziónk:

Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.

Legacy vagy cutting-edge technológia? Egyedi vagy dobozos? Országos rendszer vagy egy munkaállomáson fut csak? Alkalmazás üzemeltetésben ritkán találkozunk megvalósíthatatlan kihívással.

Kopasz Rendszerintegráció, Hálózat Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek

Jelenlegi portfóliónkban 18 fő foglalkozik alkalmazások széleskörű üzemeltetésével, legyen szó: Lotus Notes, SAP, Oracle, Odoo, Nexon, Sherpa, Press, e-learning keretrendszerekeről, Java, JS, .Net, Fortran ;), webes technológiákról. 7/24-ben ITIL folyamatok alkalmazásával biztosítjuk üzemelésüket.

Átvesszük az éjszakai teendőket, javításokat, kiadásokat, hogy a saját csapatod a következő munkanap hatékonyan és kipihenten tudja kezdeni a munkáját.

Missziónk:

Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.

5 perces reakció idő, 15 percen belüli megkezdés, 2 órán belüli elhárítás, folyamatos nyomon követés kötbér kötelemmel. Karácsony éjjelén, húsvétkor, vagy a nyári szabadságolások alatt.

Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok

Gáz, áram, mentők, havi fizetések, banki szolgáltatások? Közös bennük, hogy mindig, minden időben működniük kell. Az akár geo-redundánsan eloszott hardver-, és szoftver komponensekkel futtatott rendszer háromlábú szék lesz. Két lábbal.

A hatékony 7/24-es, azonnali beavatkozásra bizonyítottan képes üzemeltetés a harmadik láb. Mi vagyunk.

Missziónk:

Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.

A teljes körű működés garantálása. Ez az "end-to-end" rendszerintegrációs filozófiánk. Céged IT fejlesztéseit, a projektedhez dedikált csapattal, projektmenedzsmenttel és az igényeidnek megfelelő vízesés vagy agilis koordinációval segítjük.

Kopasz Rendszerintegráció, Hálózat Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek

Havi több 10 milliárd Ft bevételt generáló rendszerek kiépítésében van jelentős gyakorlatunk. Lesz a tied a következő?

Ha már dolgoztál együtt bármilyen komplexebb fejlesztési projekten külsős partnerrel, biztosan te is tudod, hogy a munka sikere majdhogynem nagyobb részt múlik a kommunikáción és a szervezésen, mint magán az integrációs feladaton. 

A jellemzően több hónapos rendszerintegrációs projektjeink során mi is kiemelt hangsúlyt fektetünk ezekre a területekre. Így nem csak időben, hanem a pénzügyekben is hatékonyak tudunk lenni. A mindig naprakész IT szaktudás mellett ügyfeleink a kommunikáció, a feladatkiosztás és az ütemezés hatékonyságából is profitálnak.

Rendszerintegrációs kompetenciaközpontunk teljes megoldást kínál a projektek megtervezésétől kezdve a véghezvitelén, folyamatos menedzselésén, követésén át az utóértékelésig: legyen az akár hálózatkiépítés, adatelemzések, adatelérési sebesség optimalizáció, vagy komplex adatok migrálása, bányászata. 

Értékek az érdekek felett

Az „értékek az érdekek felett” számunkra azt jelenti, hogy megfogalmazott értékeinket nem rendeljük alá profit érdekeinknek. Tudatában vagyunk társadalmi felelősségünknek, a gyakorlatban is teszünk érte.

Szakember kapacitás-, szaktudás hiányt pótolunk. Megoldjuk a kritikus helyzeteket és kimozdítjuk a beragadt problémákat. Kompetencia központjainkban professzionális másod- és harmadszintű támogatást biztosítunk partnereink számára.

Papa Microsoft és kritikus infrastruktúra Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák

Kompetencia központunk mérnökei másfél évszázad tapasztalatával, és szakértelmével támogatják a különböző iparágak eltérő igényű IT csapatait. Microsoft vagy Linux, Oracle vagy SAP. Hagyományos virtualizáció vagy konténer technológia. Szoftver alapú hálózat vagy adatközponti hálózati eszközök. Wifin vagy kábelen. Maximális biztonságra vagy kényelemre optimalizáltság. A megoldásokat az IT igényeihez igazítjuk. Mi vagyunk Mr. Wolf - a probléma megoldó.

Vállvetve

A „vállvetve” számunkra azt jelenti, hogy ügyfeleink üzleti igényeit szem előtt tartva együtt dolgozunk velük a kitűzött cél elérése érdekében. Partneri kapcsolatot alakítunk ki úgy, hogy nyitottak vagyunk a miénktől eltérő véleményekre.

Az évtizedek során felhalmozott szakmai tudásunkkal és tapasztalatunkkal megértve a felmerült problémát, a Te nyelvedet beszélve, kliséktől és tucatmegoldástól mentesen adunk iránymutatásokat.  

Zoli bácsi Tanácsadás és krízismenedzsment partner

Naprakész tudással rendelkező szakértőink a legjobb iparági gyakorlatok ismeretében gondoskodnak arról, hogy a lehető legadekvátabb megoldásokat ajánlják Számodra mind az architektúra tervezésében, mind a kivitelezésben. Legyen szó akár az IT stratégia kialakításáról, az IT folyamatok ki- és átalakításáról, az architektúra tervezéséről és kivitelezéséről, a maximális biztonságról, optimális ár-érték arány megtalálásáról vagy a legmegbízhatóbb szállítók kiválasztásáról, felvállalva felelősségét az eredményességnek.

Profizmus

A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.

Az adatok megfelelő védelme elkerülhetetlen és megkérdőjelezhetetlen. A felmerülő kockázatok alapján technikai és szervezési eszközökkel együttesen, körkörösen biztosítva garantáljuk a biztonságos működést.

Andris Információ biztonság adatvédelmi tisztviselő (DPO)

Információbiztonság kapcsán nyújtott szolgáltatásaink a behatolás és sérülékenységvizsgálatok, auditfelkészítések, biztonsági auditok levezénylése, valamint incidensek felderítése és utókezelése. A felhasználói IT biztonsági tudatosság, képzési anyagok elkészítése és képzések lebonyolítása a legfrissebb biztonsági trendeknek megfelelően.

Másodtevékenységként a projektek tervezése során hangsúlyos szerepet adunk annak, hogy a kialakítandó informatikai szolgáltatás a lehető legkorszerűbb és legoptimálisabb eljárásokat, eszközöket és biztonsági beállításokat használja.

Felelősségteljesen

A „felelősségteljesen” számunkra azt jelenti, hogy tartjuk magunkat ígéreteinkhez és megállapodásainkhoz, így megbízható és kiszámítható munkatársak, szolgáltatók és üzletfelek vagyunk.

Egy bedőlés előtt álló projekt megmentésének vagy környezeti károk okozta katasztrófák elkerülésének érdekében azonnali beavatkozással „mentjük, ami menthető”.

Zoli bácsi Tanácsadás és krízismenedzsment partner

Elköltődött a forrás, felállt a kulcsember, félre ment az igényértelmezés vagy csak egyszerűn nem működik és nem lesz készen. Ezek a leggyakoribb kisiklási okok. Pragmatikus szemléletünkkel, teherbírásunkkal, kitartásunkkal, viharokban szerzett tapasztalatunkkal hajtjuk végre a barlangban rekedtek megmentését.

Egy EMC védelem nélküli villámcsapás, egy rosszul bekötött fázis, csőtörés okozta elázás vagy egyéb katasztrófa esetén rendelkezésre állási készletünkből teljes szervizpark- és eszközcserét is biztosítunk.

Profizmus

A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.

Hozz hatékony döntéseket és láss rá úgy Cégedre, ahogy a legnagyobbak is teszik. Bejelentés kezelés, projekt kontrolling, erőforrás menedzsment, eszköz leltár, CRM, CMDB, szolgáltatás leltár, szolgáltatás monitoring, értékesítési ajánlatok, riportok, dashboardok. Két irányú NAV, Jira és SAP interfész minden egy helyen, villámgyorsan, akár a mobilodon is.

András cégvezetés vezérigazgató

Céged irányítópultja – végre minden egy helyen, átláthatóan, a hatékonyságnövelés jegyében.

Képzelj el egy olyan vállalatirányítási rendszert... 
... amiben minden értékesítőd látja, hogy áll az aktuális jutaléka,
... amivel rálátsz bármelyik futó projekt ütemezésére és időráfordítására, 
... amiben a pénzügy excelek helyett gombnyomásra lehívja a szükséges riportokat. 

… és mindez bárhol elérhető, akár a mobilodon is. Csak néhány illusztrációját említettük annak a teljeskörű IT platformnak, amely még a legnagyobbak igényeit is kiszolgáló informatikai tudást hozza a cégedbe – legyen szó profitmaximálázásról vagy ügyfélelégedettségről. Az IR:IS elég rugalmas ahhoz, hogy egyaránt lefedje a multik IT folyamatmenedzsmentjét, és kisebb IT cégek akár teljes vállalatirányítását.

Amit az első pillanattól kezdve érezni fogsz az IR:IS használatakor, az a kiugró hatékonyság-emelkedés. Végre mindenki egy helyen és kényelmesen fér hozzá a munkához szükséges anyagokhoz, valamint játszi könnyedséggel riportol – a rendszer használata felesleges nyűg helyett könnyed rutinná varázsolja a vállalatirányítást a teljes szervezet javára.

A számlázás, szabadságok, értékesítési ajánlatok nem csak egy helyre kerülnek, de villámgyorsan hozzáférhetővé is válnak. Jelzők helyett azonban beszéljenek a számok – lemértük, mennyire gyors az IR:IS használata: 
új feladat nyitás kevesebb, mint fél perc alatt,
egyszerű riportolás mindössze 5 másodperc (teljes körű riport fél percben),
egy részletes értékesítési ajánlat regisztrációja pedig csupán 4 percet vesz igénybe.

A hibabejelentéstől a high level vezetői riportokig tehát mindent lefed a rendszer, mindezt úgy, hogy az ITIL-nek és az auditálási követelményeknek megfelelő működési logikával rendelkezik.

A humán erőforrás menedzsmentje is gyerekjáték lesz az IR:IS-szel. Az újonnan érkezett kollégák vagy átszervezés okozta változásokat egyből nyomonkövetheted: a WIW (Who is who) céges organigram egy szempillantás alatt kirajzolja a vállalat teljes felépítését, de nem csak a kollégák és a HR csapat örül majd ennek a funkciónak – hanem az IT is: a modul segítségével a felhasználók jogosultságai is egyszerűen menedzselhetők.

Az IR:IS a vállalatod írisze lesz, ami teljes rálátást biztosít. 

A szakképzett munkaerőért tartó versenyben Magyarország kifejezetten speciális helyzetben van, hiszen az informatika helyzetéből fakadóan – miszerint a munkavégzéshez nem kell helyszínen tartózkodni – a legképzettebb munkaerő külföldi munkaadóknak dolgozik. Ez a gazdasági tényező szinte harapófogóként tartja sakkban a hazai ITC vállalatokat és kifejezetten visszaveti az innovációs-, fejlődési képességüket.

Tervezhető felhasználás alapú kiadások. Agilitás, gyors megvalósítás, egyedi igények költségoptimális kielégítése – ezeket az előnyöket hozzuk le cégednek a felhőből.

Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok

A rugalmas és költséghatékony IT napfényes jövője a felhőben rejlik.

A felhő platformok előnyei mára már szinte triviálisak – azonban a COVID-19 okozta home office időszak még azon cégek életébe is behozta, amelyek korábban nem használták.

Mi ezt testközelből is megtapasztalhattuk, amint a néhány tíz fős e-mail rendszerektől a több ezer felhasználós IT platformokig migráltuk az otthoni munkára váltó cégek IT rendszereit. 
Ezek a projektek a Microsoft 365 és Azure felhő megoldásokon alapulnak – tervezésükben és implementálásukban kiterjedt ismeretekkel rendelkezünk, legyen az tisztán felhő alapú vagy hibrid megoldás. Rutinosan mozgunk az IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) és Saas (Software as a Service) típusú felhő rendszerekben is.

A világhírű szolgáltatók termékei mellett saját felhőt is üzemeltetünk: Magyarország egyik legnagyobb adatközpontjában saját szervereken, elsősorban PaaS szolgáltatási modellben. Magas rendelkezésre állást biztosítunk az itt futó rendszerek számára kiemelt rendszermérnöki támogatással és rendszerfelügyelettel. Szolgáltatásaink között elérhető például a nyílt forráskódú levelezés, streaming szolgáltatás és a különböző webalkalmazások illetve vállalatirányítási rendszerek is.

A távoli hozzáférés persze csak egy a felhő rendszerek számos előnyei közül – mint például a kisebb infrastruktúra költség, a tervezhető kiadások, az agilitás és a gyors megvalósítás.

Értékek az érdekek felett

Számunkra ez azt jelenti, hogy megfogalmazott értékeinket semmilyen körülmények között nem rendeljük alá profit érdekeinknek. Tudatában vagyunk társadalmi felelősségeinknek, a gyakorlatban is teszünk érte. 

Webes alkalmazások gyors és költséghatékony fejlesztése Python-ul Odoo alapokon.

Máté Low-code platform fejlesztés Vezető szoftverfejlesztő

Ki-kicsoda, multi platform jogosultság kezelés, igényre szabott humán gazdálkodási rendszer, dokumentumtár, teljes folyamat irányítás, szerkesztő rendszer vagy jutalék elszámolás. A felhasználási lehetőségek száma kvázi korlátlan. A relatív bevezetési idők kisebbek, a költségek alacsonyabbak, az ügyfél oldali munkaidő- ráfordítás elenyésző egy átlagos egyedi feljesztési projekthez mérten. Ez az értékajánlata az Odoo alapú fejlesztéseinknek. 

Profizmus

A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.

Csatlakozz csapatunkhoz!

Dezső Hálózat és IT biztonság LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem

Hálózati rendszermérnök

Legyél tagja 

HÁLÓZATI RENDSZERMÉRNÖK

csapatunknak!

Feladatok:
     Meglévő hálózatok fejlesztése és üzemeltetése
     Új hálózati infrastruktúrák tervezése 
     Hálózatokkal kapcsolatos problémák megoldása, kezelése
     Együttműködés más szakterületek (Windows, Linux, stb…) szakértőivel
     Projektekben való aktív részvétel

Elvárások:
     Legalább 5 év hálózat üzemeltetési tapasztalat 
     Cisco hálózati eszközök üzemeltetésében szerzett tapasztalat
     Wi-Fi hálózatokkal kapcsolatos tapasztalat (Aruba)
     Tűzfalakkal kapcsolatos tapasztalat (Palo Alto, Sophos)
     Ügyfélközpontú gondolkodásmód, megoldásorientáltság
     Önálló munkavégzés 
     Angol nyelvtudás

Előny:
     Cisco CCNA, Aruba, Sophos certifikáció

Munkavégzés helye:
     Home office / Budapest

Amit kínálunk:
     Versenyképes és teljesítmény arányos kompenzációs csomag
     Szakmai tanfolyamok és angol nyelvtanulási lehetőség
     Egészségprogram (támogatott sportolási lehetőség)
     Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezet
     Változatos és önálló munkavégzés

Sanyi Infrastruktúra üzemeltetés üzletág vezető

Rendszergazda

Légy Te is tagja

RENDSZERGAZDA

csapatunknak!

Feladatok:
     desktop üzemeltetés és támogatás,
     alap szintű szerver üzemeltetés és támogatás,
     együttműködés más szakterületek kollégáival,
     aktív, kezdeményező részvétel az üzemeltetői csapatban.

Az alábbiakkal szükséges rendelkezned:
     minimum 1-2 éves desktop üzemeltetési tapasztalat, 
     Active Directory legalább alapszintű ismerete,
     Microsoft alapú kliens operációs rendszerek ismerete,
     legalább alapszintű hálózati ismeretek,
     ügyfélközpontú gondolkodásmód, megoldás orientáltság,
     önálló munkavégzésre való alkalmasság,
     jó kommunikációs készség,
     rugalmasság, mobilitás.

Előnyt jelent:
     ticketing rendszerekben való jártasság,
     rendszerszemlélet,
     nagyvállalati IT környezetben szerzett tapasztalat,
     angol nyelvtudás, B kategóriás jogosítvány.

Munkavégzés helye:
     Budapest vagy Tatabánya

Amit kínálunk:
     Szakmai fejlődési lehetőség, magasabb szintű szerver üzemeltetési feladatok,
     Változatos és önálló munkavégzés
     Hosszútávú, biztos munkalehetőség
     Dolgozói részvényprogram
     Kulturált, modern irodai környezet
     Sportolási lehetőség, egészségprogram
     Szakmai képzések, angol nyelvtanfolyam 
     Közvetlen, családias hangulatú csapat

Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok

Linux rendszermérnök

Gyere hozzánk

LINUX RENDSZERMÉRNÖKNEK,

ha szeretnél LINUX/UNIX alapú rendszereket üzemeltetni, építeni!

Feladatok:
Linux rendszerüzemeltetési és támogatási feladatok ellátása széles ügyfélkörben
Linux alapú rendszerek tervezése, kialakítása, új eljárások kidolgozása, javaslatok készítése
Felügyeleti rendszerek kezelése
Kiemelt jelentőségű és sürgősségű incidensek személyes kezelése
Linux szakértelem megjelenítése és hasznosítása a rendszerintegrációs projektekben
Alkalmazások fejlesztésének, tesztelésének, kiadáskezelésének és üzemeltetésének támogatása 
Szerverek, hálózatok behatolás védelemének ellenőrzése, különböző biztonsági vizsgálatok elvégzése
Együttműködés más szakterületek (hálózat, hardver, Windows, stb…) szakértőivel
Aktív, kezdeményező részvétel a rendszermérnök csapatban
Projektekben való aktív részvétel

Elvárások:
Ügyfélközpontú gondolkodásmód, siker-, megoldásorientáltság
Linux üzemeltetésben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
Disztribúciótól független Linux szakértelem
Linux applikációs szerver környezetek (Tomcat, Jboss, Httpd, Nginx) ismerete
adatbázis technológiák ismerete (MariaDB Galera, PostgreSQL)
Virtualizációs, (KVM/VMware) technológiák ismerete
Felügyeleti technológiák (Icinga2, Nagios) ismerete

Előny:
Docker, Kubernetes, Ansible, Elasticsearch ismeretek 
Angol nyelvtudás
Mobilitás, B kategóriás jogosítvány

Munkavégzés helye:
Home office / Budapest / Székesfehérvár

Amit kínálunk:
     Változatos és önálló munkavégzés
     Szakmai fejlődési lehetőség
     Hosszútávú, biztos munkalehetőség
     Dolgozói részvényprogram
     Home office lehetőség
     Kulturált, modern irodai környezet
     Sportolási lehetőség, egészségprogram
     Szakmai képzések, angol nyelvtanfolyam 
     Ingyen parkolási lehetőség, remek lokáció
     Közvetlen, családias hangulatú csapat

András cégvezetés vezérigazgató

JavaScript fejlesztő

Gyere hozzánk

JavaScript fejlesztőnek!

Feladatok:
Vállalatirányítási rendszer fejlesztése, kis létszámú, agilis csapatban
Felhasználói felületek elkészítése, kliens oldali logika kódolása (Ember.js)

Az alábbiakkal szükséges rendelkezned:
Minimum 3 éves JavaScript tapasztalat 
PostgreSQL ismeretek
Git verziókezelő használata

Előnyt jelent:
Ember.js ismerete
Ticketing rendszerekben való jártasság
Rendszerszemlélet
Nagyvállalati IT környezetben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:
     Változatos és önálló munkavégzés
     Szakmai fejlődési lehetőség
     Hosszútávú, biztos munkalehetőség
     Dolgozói részvényprogram
     Home office lehetőség
     Kulturált, modern irodai környezet
     Sportolási lehetőség, egészségprogram
     Angol nyelvtanfolyam, szakmai képzések
     Ingyen parkolási lehetőség, remek lokáció
     Közvetlen, családias hangulatú csapat

Munkavégzés helye: 
Home office (Igény esetén budapesti vagy székesfehérvári irodáink)

Szuni Kiemelt ügyfél menedzsment Szolgáltatásmenedzser

Alkalmazás üzemeltető (SAP)

Csatlakozz hozzánk
Alkalmazás üzemeltető (SAP)
pozícióba!
 
Informatikai rendszereket tervezünk, építünk, fejlesztünk, üzemeltetünk és szavatoljuk biztonságukat több mint 15 éve folyamatosan.
 
 

Főbb feladatok, munkák:

SAP alkalmazás üzemeltetés (bázis, HR, FI modulok)
Heti riportok feldolgozása
Havi könyvelés az FI-be
Évváltási tevékenységek 
Adatszolgáltatás különféle Auditokhoz
Jogosultság igénylések feldolgozása
Kiadott patch-ek, csomagok implementálása
Hiba- és incidenskezelés
SAP-vel kapcsolatos projektek támogatása
 

Az álláshoz tartozó elvárások:

SAP alkalmazás üzemeltetési tapasztalat
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Tapasztalat multis környezet üzemeltetésében
 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Ticketing rendszerekben való jártasság
Angol nyelvű segítség nyújtás IT területen
Rendszerszemlélet
 

Amit kínálunk:

Hosszú távú, biztos munkalehetőség
Home office lehetőség
Munkaidő: hétköznap egy műszakban 
Teljes vagy részmunkaidő
Kulturált, modern irodai környezet
Sportolási lehetőség, egészségprogram
Részvényprogram
Angol nyelvtanfolyam
 
 

Petra Service Desk Üzletág vezető

IT support diákmunka

Légy Te is tagja

IT SUPPORT

munkatárs!

 

Feladatok:


- egy országosan fontos szoftver supportálása, a felmerülő problémák dokumentációja és továbbítása

 

Elvárások:


- Informatikai vagy mérnöki tanulmányok vagy IT munkatapasztalat
- Érdeklődés support iránt
- Minimum további 1,5 év jogviszony

 

Amit kínálunk:


- jól felszerelt irodai munkakörnyezet
- könnyen összeegyeztethető beosztás az egyetemi tanulmányokkal, a beosztás 2 héttel előre elkészül

Munkaidő: 20-06 között beosztás szerint, igényhez igazítva, hétköznap és hétvégén

 

Szükséges nyelvtudás

Angol (Középfok)

 

Kiválasztásnál előnyt jelent

-hosszabb távú elköteleződés -informatikai vonalon folytatott tanulmány

 

Heti óraszám

20 - 28 óra

 

Fizetés


Br. 1850 Ft/óra

 

 

Papa Microsoft és kritikus infrastruktúra Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák

Senior Windows Rendszermérnök

Csatlakozz hozzánk

Senior Windows Rendszermérnök

pozícióba!
 

Feladatok:

  • Magas rendelkezésre állású Microsoft operációs rendszeren kialakított infrastruktúrák második, illetve harmadik szintű támogatása közép és nagyvállalati környezetben
  • Rendszerintegrációs projektekben való aktív részvétel, szakmai vezetés, Microsoft alapú szakértelem megjelenítése és hasznosítása
  • Magas rendelkezésre állású virtualizált környezetek (HyperV, VMware) tervezése, integrációs projektekben való aktív részvétel
  • Felhős, és hibrid technológiák magas szintű ismerete (M365, Azure)
  • Mentési rendszerek kialakítása (leginkább Veeam,Symantec)
  • Technikai tanácsadás, szakértői konzultáció
  • Rendszerüzemeltetési, támogatási feladatok ellátása széles ügyfélkörben
  • Kiemelt jelentőségű és sürgősségű incidensek személyes kezelése
  • Projektek szakmai- és erőforrás tervezésében való részvétel
  • Szakmai egyeztetés az ügyfelek belső szakértőivel, informatikai vezetőivel
  • Kisebb feladatok projektmenedzselése
  • Műszaki dokumentációk írása, véleményezése
  • Tudás- és tapasztalatátadás a fiatalabb kollégák felé
  • Együttműködés más szakterületek (hálózat, hardver, Linux, stb…) szakértőivel
  • Aktív, kezdeményező részvétel a rendszermérnök csapatban

Elvárások:

  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, siker-, megoldás orientáltság
  • Nagyvállalati Microsoft alapú környezet üzemeltetésében, projektek kivitelezésében szerzett legalább 10 éves tapasztalat
  • Powershell programozás alapos ismerete
  • Microsoft Active Directory üzemeltetésben, projektek kivitelezésében szerzett legalább 10 éves tapasztalat
  • Microsoft Exchange Server 2010+ üzemeltetésben, projektek kivitelezésében szerzett legalább 5 éves tapasztalat
  • Microsoft SQL Server üzemeltetésben szerzett, projektek kivitelezésében legalább 5 éves tapasztalat
  • Virtualizációs, fürtözési technológiák ismerete, legalább 5 éves tapasztalat, kiemelten HyperV és VMware
  • Microsoft Azure és M365 technológiák magas szintű ismerete, migrációs projektekben való tapasztalat
  • Felügyeleti technológiák ismerete
  • Monitoring rendszerek ismerete
  • Alapos hálózati ismeret
  • Szerver, storage, hardver ismeret
  • Önálló munkavégzésre való alkalmasság
  • Logikus gondolkodásmód, rendszerszemlélet
  • Proaktív és kreatív hozzáállás problémák megoldásában
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Mobilitás, B kategóriás jogosítvány

Előnyök:

  • Microsoft minősítések megléte
  • VMware minősítések megléte
  • SharePoint üzemeltetésben szerzett tapasztalat
  • Mentési technológiák ismerete (CA Brightstor, Symantec Backup Exec, HP Data Protector, IBM TSM, stb.)
  • Privát felhő üzemeltetésben szerzett tapasztalat
  • DevOps, NoOps ismeretek

 

Munkavégzés helye: Budapest

Amit kínálunk:

  • Versenyképes és teljesítmény arányos kompenzációs csomag
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezet
  • Változatos és önálló munkavégzés
  • Részvétel egy fiatal, dinamikus csapat munkájában

Szuni Kiemelt ügyfél menedzsment Szolgáltatásmenedzser

Helpdesk (rendszertámogató) munkatárs

Legyél tagja 

Helpdesk (rendszertámogató) 

csapatunknak! 

Feladatok:

  • Hibabejelentések rögzítése Helpdesk rendszerben
  • Hibajegy vizsgálata, megoldás, dokumentálás
  • Hibajegy továbbadása magasabb szintű megoldócsoport felé
  • Hibajegy életútjának nyomon követése
  • Desktop operációs rendszerek támogatása
  • AD adminisztrátori feladatok (GPO-k készítése, jogosultságok beállítása, stb…)
  • Report-ok készítése, dokumentációk írása

Elvárások:

  • Legalább középfokú iskolai végzettség
  • Microsoft alapú kliens operációs rendszerek ismerete
  • Hálózati ismeretek
  • AD ismeretek
  • B2 jogosítvány és vezetési rutin

Előnyt jelent:

  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • Nagyvállalati IT környezetben szerzett tapasztalat
  • Szakirányú végzettség
  • Ticketing rendszerekben való jártasság
  • Rendszerszemlélet

Amit kínálunk:

  • Szakmai és nyelvtanfolyamok, képzések
  • Változatos és önálló munkavégzés
  • Gyors szakmai fejlődési lehetőség
  • Munkaidő: hétköznapokon 8:00 – 18:00 (beosztástól függően)
  • Teljes vagy részmunkaidőben 

 

Munkavégzés helye: Budapest

Petra Service Desk Üzletág vezető

IT support / Servicedesk munkatárs

Legyél tagja 

IT Support/Servicedesk

csapatunknak! 

Feladatok:

     IT rendszerekhez köthető felhasználói bejelentések (hibák, változások) fogadása
     Monitoring rendszerekből érkező riasztások feldolgozása, szükség esetén megoldása és/vagy        továbbítása a megoldók vagy megoldócsoportok felé
     Az elvégzett tevékenységek pontos dokumentálása
     Tudásbázis bővítése
     Incidenskezelés támogatása
     Belső és ügyfél oldali havi, heti, napi riportok készítése

Elvárások:

     Magasfokú problémamegoldó készség
     Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban)
     Legalább középfokú végzettség (informatika előny)
     Csapatjátékosság
     Segítőkészség, ügyfélközpontúság
     Rugalmasság 
     Proakivitás

Előnyt jelent:

     Felsőfokú IT végzettség
     1-2 éves tapasztalat
     ITIL vizsga vagy tanfolyam 
     Középszintű angol nyelvtudás
     IT területen szerzett tapasztalat
     B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

     Változatos és önálló munkavégzés
     Fejlődési lehetőség
     Hosszútávú, biztos munkalehetőség
     Home office lehetőség (próbaidő után heti 1-2 nap)
     Kulturált, modern irodai környezet
     Sportolási lehetőség, egészségprogram
     Angol nyelvtanfolyam 
     Ingyen parkolási lehetőség, remek lokáció
     Közvetlen, családias, fiatal csapat

Munkavégzés helye: Budapest, H-P: 8:00 – 16:00 és 14:00 – 22:00 (heti váltásban)

A DAM INVISIBLE TECHNOLOGY ZRT. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSÉRŐL

A DAM Invisible Technology Zrt. tevékenysége során fokozottan ügyel a személyes adatok védelmére, a kötelező jogi rendelkezések betartására. A DAM Invisible Technology Zrt. kiemelt figyelmet fordít a tisztességes, az Érintett számára átlátható és célhoz kötött adatkezelés, az adattakarékosság, a pontosság, a korlátozott tárolhatóság, az integritás és bizalmas jelleg, továbbá az elszámoltathatóság elvének érvényesülésére.

I. Az adatkezelő

Megnevezése: DAM Invisible Technology Zrt.
Székhelye: 1118 Budapest Budaörsi út 64.
Levelezési címe: 1118 Budapest Budaörsi út 64.
E-mail címe: support@damit.hu
Központi telefonszáma: (+36-1 666 3 777)
Honlapja: https://damit.hu/

II. Értelmező rendelkezések

Érintett: bármely meghatározott személyes adat alapján azonosított természetes személy, továbbá a közvetlenül vagy közvetve azonosítható természetes személy.

Személyes adat: az Érintettre vonatkozó bármely információ. azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.

Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés.

Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza. ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja.

Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a Kúria nevében személyes adatokat kezel.

Az Érintett hozzájárulása: az Érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az Érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez.

Adatvédelmi incidens: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

IP-cím: egyedi hálózati azonosító, amely az internethasználathoz szükséges TCP/IP - hálózati protokollt használó eszközök egymás közötti azonosítására szolgál. Minden internetre csatlakozó informatikai eszköz rendelkezik egyedi IP címmel, amelyen keresztül azonosítható.

Süti (cookie): olyan adatcsomag (fájl), amelyet az internetes tartalomszerver állít elő, és ad át a webböngésző programnak. A sütik információt tartalmazhatnak az adott internetes szerveren végzett keresésekről, megadott információkról, melyek a szerveren is tárolásra kerülnek. A sütik használatának elsődleges célja a felhasználói profilinformációk tárolása, mellyel elsősorban a felhasználó által kedvelt beállítások őrződnek meg, így a felhasználó a megszokott módon férhet hozzá az internetes oldalhoz.

A sütiket a böngésző program egy elkülönített könyvtárban tárolja az Érintett által használt eszközökön (számítógépen, táblagépen, okostelefonon stb.). A süti egyértelműen azonosítja és a webszerver számára felismerhetővé teszi a felhasználót, és az általa az interneten használt eszközt. A GDPR a személyes adatok közé sorolja a felhasználó által használt eszközre kerülő cookie- és egyéb azonosítókat is.

Webjelző (web beacon, web bug): olyan, emberi szemmel láthatatlan képek a honlapokon, vagy e-mail-ekben, amelyekkel a felhasználók által végzett műveletek (pl. hírlevél megnyitása, URL-ekre (linkekre) kattintás stb.) követhetőkké, mérhetőkké válnak. A webjelzőket a sütikkel együtt szokták alkalmazni, mellyel kiegészítő információk kaphatók a felhasználói internetes profilalkotáshoz.

Internetes profilalkotás: személyes adatok webszerverek által alkalmazott automatizált kezelésének minden olyan formája, amelynek során a személyes adatokat valamely természetes személyhez fűződő jellemzők értékelésére használják. Információkat, megállapításokat, következtetéseket tartalmazhat a felhasználó érdeklődési köréről, az interneten folytatott tevékenységéről és az általa ott megadott adatokról. Adott esetben előnyös lehet a felhasználó számára, mivel az egyes weboldalak az általa kedvelt módon jelenhetnek meg, olyan információkat elérhetővé téve, melyek valószínűleg az érdeklődési körébe esnek, de visszaélésre is lehetőséget adnak (pl. munkahelyi tevékenység mérése, egészségre, utazásra vonatkozó információk felhasználása).

Tiltakozás: az Érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja.

Felügyeleti Hatóság: a GDPR 51. cikkének megfelelően létrehozott független közhatalmi szerv, Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

III. Az adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikkében foglalt rendelkezések.

Amennyiben az adatot közlő más személyes adatát adja meg, kötelessége az Érintett előzetes hozzájárulásának beszerzése, melynek megtörténtét a DAM Invisible Technology Zrt. vélelmezi.

Jogszabályi háttér

  • Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR),
    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=celex%3A32016R0679
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény,
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1100112.tv
  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.),
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1300005.tv
  • a Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. évi C. törvény (a továbbiakban: Btk.),
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1200100.tv
  • az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény,
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300100.tv
  • a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény,
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0000100.tv
  • az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény (a továbbiakban: Art.),
    https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1700150.tv
  • a bíróságok és az Országos Bírósági Hivatal sajtótájékoztatási tevékenységéről szóló 18/2017. (XII. 20.) OBH utasítás.
    https://birosag.hu/obh/szabalyzat/182017-xii20-obh-utasitas-birosagok-es-az-orszagos-birosagi-hivatal

IV. Az adatkezelés célja

A kezelt személyes adatok körét, célját, jogalapját és az adatkezelés időtartamát a VIII. fejezet tartalmazza.

V. Az adatfeldolgozók, az adatok megismerésére jogosultak

A személyes adatok kezelésére a DAM Invisible Technology Zrt. erre felhatalmazott munkatársai jogosultak.

VI. Az Érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogai és jogorvoslati lehetőségei

1. Az Érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogai

- A tájékoztatáshoz való jog

Az Érintett az I. pontban megadott elérhetőségen keresztül, írásban kérheti, hogy a DAM Invisible Technology Zrt. tájékoztassa:

  • mely személyes adatait,
  • milyen jogalapon,
  • milyen adatkezelési célból,
  • milyen forrásból,
  • mennyi ideig kezeli,

továbbá, hogy a DAM Invisible Technology Zrt. kinek, mikor, milyen jogszabály alapján, mely személyes adataihoz biztosított hozzáférést vagy kinek továbbította a személyes adatait.

- A helyesbítéshez való jog

Az Érintett az I. pontban megadott elérhetőségen keresztül, írásban kérheti, hogy a DAM Invisible Technology Zrt. helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat, vagy, ha az adatkezelés céljával összeegyeztethető, kiegészítse valamely személyes adatát (pl. megváltozott e-mail címe vagy postai elérhetősége).

- A törléshez való jog

Az Érintett az I. pontban megadott elérhetőségen keresztül, írásban kérheti, hogy a DAM Invisible Technology Zrt. valamely személyes adatát törölje. A kérelem nem teljesíthető abban az esetben, ha a DAM Invisible Technology Zrt. jogszabály által előírt kötelező személyes adatkezelést végez.

- A korlátozáshoz való jog

Az Érintett az I. pontban megadott elérhetőségen keresztül, írásban kérheti, hogy a személyes adatait a DAM Invisible Technology Zrt. zárolja, amennyiben a GDPR 18. cikk (1) bekezdés szerinti feltételek valamelyike fennáll.

- A tiltakozáshoz való jog

Az Érintett az I. pontban megadott elérhetőségen keresztül, saját helyzetével kapcsolatos okból, írásban tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen.

Az Érintett a fenti jogai érvényesítése végett írásban kérelmet terjeszthet elő, melyet a DAM Invisible Technology Zrt. a kézbesítéstől számított 25 napon belül, helyesbítés iránt előterjesztett kérelem esetén haladéktalanul vizsgál meg. Amennyiben az Érintett kérelmének jogossága egyértelműen megállapítható, a DAM Invisible Technology Zrt. megteszi a szükséges intézkedést és erről az Érintettet a kérelemmel megegyező (elektronikusan vagy papír alapon) módon tájékoztatja. Amennyiben a kérelem nem teljesíthető, úgy annak elutasításáról dönt és erről az Érintettet a kérelemmel megegyező (elektronikusan vagy papír alapon) módon indokolt döntésével értesíti.

2. Az Érintett jogorvoslati lehetőségei

Az Érintett személyes adatainak kezelésére vonatkozóan az I. pontban megadott elérhetőségen keresztül, írásban tájékoztatást, kérdést intézhet a DAM Invisible Technology Zrt.-hez. Az Érintett kérelme nyomán a DAM Invisible Technology Zrt. 25 napon belül, helyesbítés iránt előterjesztett kérelem esetén haladéktalanul megteszi a szükséges intézkedéseket. Amennyiben intézkedés nem történik, úgy a kérelem beérkezésétől számított 25 napon belül a DAM Invisible Technology Zrt. tájékoztatja az Érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy panaszt nyújthat be a Felügyeleti Hatóságnál és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

- A Felügyeleti Hatóság megnevezése és elérhetősége

Megnevezés: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon:+36-1-391-1400
Fax:+36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://www.naih.hu

- Bírósági eljárás kezdeményezése

Az Érintett által tapasztalt jogellenes adatkezelés esetén a Felügyeleti Hatósághoz fordulhat, illetve polgári pert kezdeményezhet a DAM Invisible Technology Zrt. ellen. A per elbírálása a Fővárosi Törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az Érintett választása szerint – a lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

VII. Adatbiztonsági intézkedések 

A DAM Invisible Technology Zrt. a személyes adatokat megfelelő intézkedésekkel védi a véletlen vagy jogellenes megsemmisítés, elvesztés, megváltoztatás, sérülés, jogosulatlan nyilvánosságra hozatal vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférés ellen.

A DAM Invisible Technology Zrt. a papír alapon és elektronikus formában kezelt személyes adatokhoz való hozzáférést oly módon szabályozza, hogy az adatkezelés céljának megvalósulása érdekében csak a kijelölt munkatársak jogosultak azok megismerésére. A DAM Invisible Technology Zrt. a személyes adatok kezelésére meghatározott jogosultsági szinteket hozott létre, az informatikai rendszereket tűzfallal védi és biztosítja a megfelelő vírusvédelmet.

Az elektronikusan kezelt személyes adatokhoz való hozzáférést az alkalmazott program naplózza, a betekintésről, az esetleges továbbításról feljegyzés is készül. Az esetleges adatvédelmi incidenseket a Kúria nyilvántartja és a Felügyeleti Hatóságnak 72 órán belül bejelenti.

VIII. Az egyes személyes adatkezelések különös szabályai

Elektronikus üzenet (e-mail) használatával összefüggő személyes adatkezelés

Az Érintettnek lehetősége van a DAM Invisible Technology Zrt. honlapján található e-mail címeken keresztüli kapcsolatfelvételre. Ebben az esetben a DAM Invisible Technology Zrt. a beérkező e-mail címét kezeli.

Amennyiben az e-mail más személyes adatát tartalmazza, az adatot közlő kötelessége az Érintett előzetes hozzájárulásának beszerzése, melynek megtörténtét a DAM Invisible Technology Zrt. vélelmezi.

Tárolt adatok köre. név és e-mail cím, melyet 12 hónapig tárolunk, kivétel abban az esetben, amennyiben az Érintett erre mást határoz meg.

Telefon használatával összefüggő személyes adatkezelés

Az Érintettnek lehetősége van a DAM Invisible Technology Zrt. honlapján található telefonszámokon keresztüli kapcsolatfelvételre. Ebben az esetben a DAM Invisible Technology Zrt. az Érintett által használt hívószámot kezeli, majd a tárhelykapacitás függvényében automatikusan törli. A DAM Invisible Technology Zrt. az Érintett által használt hívószámot személyazonosításra nem használja fel. A DAM Invisible Technology Zrt. az így tudomására jutott személyes adatot harmadik fél számára – a jogszabályi felhatalmazáson alapuló megkeresés kivételével – nem adja ki.

A DAM Invisible Technology Zrt. által meghirdetett álláshelyekre való jelentkezéssel összefüggő személyes adatkezelés

A DAM Invisible Technology Zrt. álláshelyeit pályázat vagy hirdetés útján is betöltheti.

Az álláspályázatra vagy álláshirdetésre történő jelentkezés esetén a DAM Invisible Technology Zrt., mint adatkezelő a jelentkező (Érintett) önéletrajzában, motivációs levelében szereplő személyes adatokat papír alapú formátumban kezeli.

A személyes adatkezelés jogalapja az Érintett hozzájárulása, melyet az álláspályázatra vagy álláshirdetésre történő jelentkezéssel a DAM Invisible Technology Zrt. megadottnak tekint, továbbá a DAM Invisible Technology Zrt. jogszabályi kötelezettségének teljesítése.

Az Érintett adatait a DAM Invisible Technology Zrt. harmadik féllel nem közli.

A DAM Invisible Technology Zrt. tulajdonában lévő IR:IS mobilalkalmazás adatkezelése

Jelen tájékoztató összefoglalja, hogy az Adatkezelő az általa üzemeltetett IR:IS Android és iOS alapú okostelefonos Applikáció (a továbbiakban Applikáció) felhasználóinak személyes adatait hogyan és mire gyűjti, használja fel.

Felhasználók köre: A DAM Invisible Technology Zrt. által fejlesztett Applikáció felhasználó körébe szigorúan a DAM Invisible Technology Zrt. munkatársai, szerződött partnerei tartoznak. Az általuk megadott alábbi személyes adatokat tárolja az alkalmazás:

  • e-mail cím
  • Név
  • Telefonszám

Adatkezelésünk célja az IR:IS mobilalkalmazásban elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása, az általunk forgalmazott szoftver és az abban lévő szolgáltatások támogatása, valamint az igénybe vevőkkel történő kapcsolatfelvétel lehetőségének biztosítása.

Az alkalmazás a személyes adatokat a munkaviszony, továbbá szerződés hivatalos megszűnéséig tárolja. A megadott személyes adatokat a fenti céloktól eltérő célokra soha nem használjuk. Személyes adatok harmadik személynek történő kiadása kizárólag az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

IX. Az Adatkezelési Tájékoztató módosítása 

A DAM Invisible Technology Zrt. fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Adatkezelési Tájékoztatót egyoldalú döntésével bármikor módosítsa.

Jelentkezés állásajánlatra
form.msg-accept

form.sent-message

Egy IT kérdést ingyenesen megválaszolunk 80 szakértőnk tudására alapozva
Kopasz Rendszerintegráció, Hálózat Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Kopasz Rendszerintegráció, Hálózat Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Sanyi Infrastruktúra üzemeltetés üzletág vezető
András cégvezetés vezérigazgató
Dezső Hálózat és IT biztonság LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
Máté Low-code platform fejlesztés Vezető szoftverfejlesztő
Kornél Divizió vezetés divízió igazgató
Papa Microsoft és kritikus infrastruktúra Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
Petra Service Desk Üzletág vezető
Zoli bácsi Tanácsadás és krízismenedzsment partner
form.msg-accept

form.sent-message

Írj Sales csapatunknak, hogy milyen ajánlatra lenne szükséged.
form.msg-accept
Sikeresen elküldted !

Holnaptól ugyan még nem változik az életed meg, de hamarosan megkeresünk. :)

Vissza a főoldalra

form.fail-title

form.fail-message

Vissza a főoldalra