Szolgáltatások

Láthatatlanná
tesszük a
technológiát

Informatikai rendszereket tervezünk,
építünk, fejlesztünk, üzemeltetünk,
és szavatoljuk biztonságukat
több mint 15 éve folyamatosan.

Szolgáltatásaink

Service Desk 7/24

“Kiszolgáltatva” helyett “kiszolgálva”: ezt hivatott elérni Service Desk szolgáltatásunk, mellyel nem csak kollégáid bejelentéseit kezeljük központilag, hanem felügyeljük az informatikai rendszereket és első szintű megoldásokat is biztosítunk.  Bővebben...

Kliens üzemeltetés

Kiemelt szolgáltatásunk, mellyel láthatatlanná tesszük a technológiát. Legyen az egy kis-, középvállalkozás, multi, vagy állami szervezet.  Kliens-eszköz üzemeltetést biztosítunk desktopokra, nyomtatókra, mobil eszközökre az igényeidnek megfelelően. Bővebben...

Alkalmazás üzemeltetés

Legacy vagy cutting-edge technológia? Egyedi vagy dobozos? Országos rendszer vagy egy munkaállomáson fut csak? Alkalmazás üzemeltetésben ritkán találkozunk megvalósíthatatlan kihívással. Bővebben...

Kritikus infrastruktúra üzemeltetés

5 perces reakció idő, 15 percen belüli megkezdés, 2 órán belüli elhárítás, folyamatos nyomon követés kötbér kötelemmel. Karácsony éjjelén, húsvétkor, vagy a nyári szabadságolások alatt. Bővebben...

Adat- és rendszerintegráció

A teljes körű működés garantálása. Ez az "end-to-end" rendszerintegrációs filozófiánk. Céged IT fejlesztéseit, a projektedhez dedikált csapattal, projektmenedzsmenttel és az igényeidnek megfelelő vízesés vagy agilis koordinációval segítjük. Bővebben...

Másod- és harmadszintű támogatás

Szakember kapacitás-, szaktudás hiányt pótolunk. Megoldjuk a kritikus helyzeteket és kimozdítjuk a beragadt problémákat. Kompetencia központjainkban professzionális másod- és harmadszintű támogatást biztosítunk partnereink számára. Bővebben...

Tanácsadás

Az évtizedek során felhalmozott szakmai tudásunkkal és tapasztalatunkkal megértve a felmerült problémát a Te nyelvedet beszélve, kliséktől és tucatmegoldástól mentesen adunk iránymutatásokat.   Bővebben...

Információbiztonság

Az adatok megfelelő védelme elkerülhetetlen és megkérdőjelezhetetlen. A felmerülő kockázatok alapján technikai és szervezési eszközökkel együttesen, körkörösen biztosítva garantáljuk a biztonságos működést. Bővebben...

Krízismenedzsment

Egy bedőlés előtt álló projekt megmentésének vagy környezeti károk okozta katasztrófák elkerülésének érdekében azonnali beavatkozással „mentjük ami menthető”. Bővebben...

Termékeink

IR:IS

Hozz hatékony döntéseket és láss rá úgy Cégedre, ahogy a legnagyobbak is teszik. Bejelentés kezelés, projekt kontrolling, erőforrás menedzsment, eszköz leltár, CRM, CMDB, szolgáltatás leltár, szolgáltatás monitoring, értékesítési ajánlatok, riportok, dashboardok. Két irányú NAV, Jira és SAP interfész – minden egy helyen, villámgyorsan, akár a mobilodon is. Bővebben...

Felhő szolgáltatások

Tervezhető felhasználás alapú kiadások. Agilitás, gyors megvalósítás, egyedi igények költségoptimális kielégítése – ezeket az előnyöket hozzuk le cégednek a felhőből. Bővebben...

Low-code platform termékek

Webes alkalmazások gyors és költséghatékony fejlesztése Python-ul Odoo alapokon. Bővebben...

Szakértőink

cégvezetés

cégvezetés

Főkancellár

ügyvezető
Kornél divízió igazgató
Viki tehetséggondozás, társadalmi felelősségvállalás, marketing
Sitya szervezeti révkalauz
Zoli bácsi partner
Andris adatvédelmi tisztviselő (DPO)
Gábor Szoftverfejlesztő
Zsuzsi Pénzügyi koordinátor
Máté Vezető szoftverfejlesztő
Balázs Szoftverfejlesztő
Lipi Szoftverfejlesztő
Swegi Szoftverfejlesztő
Edina Szoftvertesztelő
Divizió vezetés

Divizió vezetés

Kornél

divízió igazgató
Petra üzletág vezető
Papa Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
Emil XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Dezső LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
Sanyi üzletág vezető
Kopasz Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Szuni Szolgáltatásmenedzser
Eszti Divizió asszisztens
HR / tehetség-gondozás

HR / tehetség-gondozás

Viki

tehetséggondozás, társadalmi felelősségvállalás, marketing
Szandi Hr és Marketing asszisztens
Reni Hr és Marketing asszisztens
Tanácsadás és krízismenedzsment

Tanácsadás és krízismenedzsment

Zoli bácsi

partner
Szervezetfejlesztés

Szervezetfejlesztés

Sitya

szervezeti révkalauz
Információ biztonság

Információ biztonság

Andris

adatvédelmi tisztviselő (DPO)
Adat- és rendszer­integráció

Adat- és rendszer­integráció

Kopasz

Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Krisz Junior Szolgáltatásmenedzser
Csaba Projektvezető
Domi Junior Szolgáltatásmenedzser
Hálózat és IT biztonság

Hálózat és IT biztonság

Dezső

LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
Andris Alkalmazásüzemeltető
Sanyi Rendszermérnök
Dani Rendszergazda
Tomi Rendszermérnök
Dani Rendszergazda
Infrastruktúra üzemeltetés

Infrastruktúra üzemeltetés

Sanyi

üzletág vezető
Sanyi Szolgáltatásmenedzser
Márk Rendszergazda
Viktor Rendszergazda
Ricsi Rendszergazda
Imre Rendszergazda
Kristóf Rendszergazda
Attila Rendszergazda
Elek Rendszergazda
Zoli Rendszergazda
Béla Rendszergazda csoportvezető
Kiemelt ügyfél menedzsment

Kiemelt ügyfél menedzsment

Szuni

Szolgáltatásmenedzser
György Alkalmazásüzemeltető
Gergő Rendszeradminisztrátor
Zoli Rendszergazda
Dávid Rendszertámogató
Lajos Üzemeltetési csoportvezető
Bogi Informatikai asszisztens
Zoltán Rendszeradminisztrátor
Zsolt Projektvezető
Jani Helpdesk csoportvezető
Péter Alkalmazásüzemeltető
Armand Helpdesk munkatárs
Piroska Alkalmazásüzemeltető
Ádám Projektvezető
István Rendszertámogató
Microsoft és kritikus infrastruktúra

Microsoft és kritikus infrastruktúra

Papa

Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
Ákos Junior rendszermérnök
Safi Rendszermérnök
Dávid Junior Rendszermérnök
Dia Rendszermérnök
Guszti Rendszermérnök
Luki Rendszermérnök
Service Desk

Service Desk

Petra

üzletág vezető
Lala Rendszergazda
Donát Rendszergazda
Zsolt Rendszergazda
Zsolt Rendszergazda
*NIX és felhő szolgáltatások

*NIX és felhő szolgáltatások

Emil

XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Attila Rendszermérnök
Repi Rendszermérnök
Tamás Rendszermérnök
Menyus Rendszermérnök
Tomi Rendszermérnök
Low-code platform fejlesztés

Low-code platform fejlesztés

Máté

Vezető szoftverfejlesztő
Dorn András

Cégtörténet

1995-ben a Budapesti Műszaki Egyetemen elkezdődött. A 2005-ben kettős szándékkal létrehozott vállalatban amellett, hogy lehetőséget láttak saját szakmai kiválóságuk piaci kamatoztatásában, egy olyan csapaton dolgoztak, ahol az informatika megszállottjai baráti hangulatban érnek el közös sikereket.

Az elmúlt 16 év sikerei olyan ügyfelek elnyeréséről és projektek levezényléséből tevődnek össze, amelyek bebizonyították, hogy a nemzetközi piac is nyitott a szakmai kiválóság és az ügyfelek felé való elkötelezettség irányába.

“Kiszolgáltatva” helyett “kiszolgálva”: ezt hivatott elérni Service Desk szolgáltatásunk, mellyel nem csak kollégáid bejelentéseit kezeljük központilag, hanem felügyeljük az informatikai rendszereket és első szintű megoldásokat is biztosítunk. 

Petra Service Desk üzletág vezető

IT problémák mindig lesznek. A kérdés az, hogyan menedzseled őket. Bízd ránk a Service Desk funkciót és élvezd a biztonságot.

Csúcsra járatott világban élünk. Bár felvesszük a ritmust, de amikor valami probléma adódik, hirtelen megszakad az ütem. Vállalati környezetben sincs ez másképp, viszont a tétje akár döntő fontosságú is lehet. Sérül a munkavégzés, az ügyfelek kiszolgálása, és nem csak az ezzel járó stressz fáj majd, hanem anyagi veszteségeket is elszenvedhetsz. 

Az ilyen problémás helyzetekben válik nyilvánvalóvá, hogy az IT a szervezet lelke. Kapjon tehát olyan törődést, amilyet megérdemel: legyen... 
- 7/24-ben folyamatosan felügyelt,
- ellenőrizhető, átlátható, 
- folyamat szinten kézben tartott,
- központilag menedzselt. 

Mindez elérhetővé válik a szisztematikusan összerakott Service Desk szolgáltatásunkkal, melynek része a saját fejlesztésű IR:IS rendszerünk, és a kiszolgáló 20 fős, lendületes csapatunk.

Akik igénybe vették már tőlünk a Service Desk-et, azt tapasztalják, hogy minden felmerülő IT igény és probléma a megállapodott időben kerül megoldásra. Az esetek kivétel nélkül visszakereshetőek, megfelelően dokumentáltak, teljesítésük mérhető és elszámolható. 

A Service Desk szolgáltatásunkkal 5 fő területen biztosítjuk az IT üzemeltetést:

- 7/24 IT szolgáltatás-monitoring és szakemberek által biztosított állandó felügyelet,
- felhasználói azonosító- és jogosultságkezelés,
- kliens eszköz üzemeltetés,
- alkalmazásüzemeltetés,
- informatikai beszállító koordináció.

Jóval többről szól ez, mint call center szolgáltatásról. Feladatkörünk kiterjed a rendszertámogatásra, az alkalmazások jelszó menedzsmentjére, hívás közbeni megoldásokra, karbantartásokhoz kapcsolódó információs szolgáltatásra és hasonló, IT folyamatot megkönnyítő funkciókra.

Az együttműködés alapjául a kész Service Desk koncepciónk szolgál, amely már több száz projektben bizonyított. Ebből indulunk ki, majd a Céged folyamataihoz igazítjuk. Állunk rendelkezésedre, egyeztessünk az igényeidről!

FUNKY

A „funky” számunkra azt jelenti, hogy hiszünk és építünk munkatársaink kreativitására, különbözőségére, sokszínűségére. Ez teszi lehetővé, hogy munkánkban kiteljesedjünk és problémák helyett mindig kihívásként tekintsünk feladatainkra.

Kiemelt szolgáltatásunk, mellyel láthatatlanná tesszük a technológiát. Legyen az egy kis-, középvállalkozás, multi, vagy állami szervezet.  Kliens-eszköz üzemeltetést biztosítunk desktopokra, nyomtatókra, mobil eszközökre az igényeidnek megfelelően.

Sanyi Infrastruktúra üzemeltetés üzletág vezető

Céged informatikai motorját biztosítjuk, hogy zajmentes és gördülékeny legyen az információ-feldolgozás.

Egyik kiemelt szolgáltatásunk a kliens-eszköz üzemeltetés. Ezzel segítjük Partnereink biztos, és nyugodt tevékenységét anélkül, hogy foglalkozniuk kellene a felhasználók egyedi problémáival. Rugalmasan igazodunk Céged méretéhez és igényeihez: akár 25 fős on-site csapattal is jelen tudunk lenni, míg kisebb megbízóinknál távoli felügyeletettel biztosítjuk a hatékony és takarékos megoldást.

Ugyan az IT problémáktól mi sem tudunk megszabadítani – azonban olyan gördülékennyé tesszük a menedzsmentjét, hogy Céged kiegyensúlyozottan koncentrálhat az üzletmenetére.

Számunkra egyetlen operációs rendszer sem idegen, számíthatsz ránk ha Windows-on, Mac-en, vagy bármilyen Linuxon futnak gépeid.

Missziónk:

Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.

Legacy vagy cutting-edge technológia? Egyedi vagy dobozos? Országos rendszer vagy egy munkaállomáson fut csak? Alkalmazás üzemeltetésben ritkán találkozunk megvalósíthatatlan kihívással.

Kopasz Adat- és rendszer­integráció Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek

Jelenlegi portfóliónkban 18 fő foglalkozik alkalmazások széleskörű üzemeltetésével, legyen szó: Lotus Notes, SAP, Oracle, Odoo, Nexon, Sherpa, Press, e-learning keretrendszerekeről, Java, JS, .Net, Fortran ;), webes technológiákról. 7/24-ben ITIL folyamatok alkalmazásával biztosítjuk üzemelésüket.

Átvesszük az éjszakai teendőket, javításokat, kiadásokat, hogy a saját csapatod a következő munkanap hatékonyan és kipihenten tudja kezdeni a munkáját.

Missziónk:

Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.

5 perces reakció idő, 15 percen belüli megkezdés, 2 órán belüli elhárítás, folyamatos nyomon követés kötbér kötelemmel. Karácsony éjjelén, húsvétkor, vagy a nyári szabadságolások alatt.

Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok

Gáz, áram, mentők, havi fizetések, banki szolgáltatások? Közös bennük, hogy mindig, minden időben működniük kell. Az akár geo-redundánsan eloszott hardver-, és szoftver komponensekkel futtatott rendszer háromlábú szék lesz. Két lábbal.

A hatékony 7/24-es, azonnali beavatkozásra bizonyítottan képes üzemeltetés a harmadik láb. Mi vagyunk.

Missziónk:

Ügyfeleink folyamatos és egyedi üzleti igényeit szem előtt tartva, velük vállvetve dolgozva képesek legyünk akár 99,9%-os rendelkezésre állással, 90%-os ügyfél elégedettséggel, 95%-os munkatárs elégedettséggel láthatatlanná tenni számukra a technológiát.

A teljes körű működés garantálása. Ez az "end-to-end" rendszerintegrációs filozófiánk. Céged IT fejlesztéseit, a projektedhez dedikált csapattal, projektmenedzsmenttel és az igényeidnek megfelelő vízesés vagy agilis koordinációval segítjük.

Kopasz Adat- és rendszer­integráció Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek

Havi több 10 milliárd Ft bevételt generáló rendszerek kiépítésében van jelentős gyakorlatunk. Lesz a tied a következő?

Ha már dolgoztál együtt bármilyen komplexebb fejlesztési projekten külsős partnerrel, biztosan te is tudod, hogy a munka sikere majdhogynem nagyobb részt múlik a kommunikáción és a szervezésen, mint magán az integrációs feladaton. 

A jellemzően több hónapos rendszerintegrációs projektjeink során mi is kiemelt hangsúlyt fektetünk ezekre a területekre. Így nem csak időben, hanem a pénzügyekben is hatékonyak tudunk lenni. A mindig naprakész IT szaktudás mellett ügyfeleink a kommunikáció, a feladatkiosztás és az ütemezés hatékonyságából is profitálnak.

Rendszerintegrációs kompetenciaközpontunk teljes megoldást kínál a projektek megtervezésétől kezdve a véghezvitelén, folyamatos menedzselésén, követésén át az utóértékelésig: legyen az akár hálózatkiépítés, adatelemzések, adatelérési sebesség optimalizáció, vagy komplex adatok migrálása, bányászata. 

Értékek az érdekek felett

Számunkra ez azt jelenti, hogy megfogalmazott értékeinket nem rendeljük alá profit érdekeinknek. Tudatában vagyunk társadalmi felelősségeinknek, a gyakorlatban is teszünk érte.

Szakember kapacitás-, szaktudás hiányt pótolunk. Megoldjuk a kritikus helyzeteket és kimozdítjuk a beragadt problémákat. Kompetencia központjainkban professzionális másod- és harmadszintű támogatást biztosítunk partnereink számára.

Papa Microsoft és kritikus infrastruktúra Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák

Kompetencia központunk mérnökei másfél évszázad tapasztalatával, és szakértelmével támogatják a különböző iparágak eltérő igényű IT csapatait. Microsoft vagy Linux, Oracle vagy SAP. Hagyományos virtualizáció vagy konténer technológia. Szoftver alapú hálózat vagy adatközponti hálózati eszközök. Wifin vagy kábelen. Maximális biztonságra vagy kényelemre optimalizáltság. A megoldásokat az IT igényeihez igazítjuk. Mi vagyunk Mr. Wolf - a probléma megoldó.

Vállvetve

A „vállvetve” számunkra azt jelenti, hogy ügyfeleink üzleti igényeit szem előtt tartva együtt dolgozunk velük a kitűzött cél elérése érdekében. Partneri kapcsolatot alakítunk ki úgy, hogy nyitottak vagyunk a miénktől eltérő véleményekre.

Az évtizedek során felhalmozott szakmai tudásunkkal és tapasztalatunkkal megértve a felmerült problémát a Te nyelvedet beszélve, kliséktől és tucatmegoldástól mentesen adunk iránymutatásokat.  

Zoli bácsi Tanácsadás és krízismenedzsment partner

Naprakész tudással rendelkező szakértőink a legjobb iparági gyakorlatok ismeretében gondoskodnak arról, hogy a lehető legadekvátabb megoldásokat ajánlják Számodra mind az architektúra tervezésében, mind a kivitelezésben. Legyen szó akár az IT stratégia kialakításáról, az IT folyamatok ki- és átalakításáról, az architektúra tervezéséről és kivitelezéséről, a maximális biztonságról, optimális ár-érték arány megtalálásáról vagy a legmegbízhatóbb szállítók kiválasztásáról, felvállalva felelősségét az eredményességnek.

Profizmus

A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.

Az adatok megfelelő védelme elkerülhetetlen és megkérdőjelezhetetlen. A felmerülő kockázatok alapján technikai és szervezési eszközökkel együttesen, körkörösen biztosítva garantáljuk a biztonságos működést.

Andris Információ biztonság adatvédelmi tisztviselő (DPO)

Információbiztonság kapcsán nyújtott szolgáltatásaink a behatolás és sérülékenységvizsgálatok, auditfelkészítések, biztonsági auditok levezénylése, valamint incidensek felderítése és utókezelése. A felhasználói IT biztonsági tudatosság, képzési anyagok elkészítése és képzések lebonyolítása a legfrissebb biztonsági trendeknek megfelelően.

Másodtevékenységként a projektek tervezése során hangsúlyos szerepet adunk annak, hogy a kialakítandó informatikai szolgáltatás a lehető legkorszerűbb és legoptimálisabb eljárásokat, eszközöket és biztonsági beállításokat használja.

Felelősségteljesen

A „felelősségteljesen” számunkra azt jelenti, hogy tartjuk magunkat ígéreteinkhez és megállapodásainkhoz, így megbízható és kiszámítható munkatársak, szolgáltatók és üzletfelek vagyunk.

Egy bedőlés előtt álló projekt megmentésének vagy környezeti károk okozta katasztrófák elkerülésének érdekében azonnali beavatkozással „mentjük ami menthető”.

Zoli bácsi Tanácsadás és krízismenedzsment partner

Elköltődött a forrás, felállt a kulcsember, félre ment az igényértelmezés vagy csak egyszerűn nem működik és nem lesz készen. Ezek a leggyakoribb kisiklási okok. Pragmatikus szemléletünkkel, teherbírásunkkal, kitartásunkkal, viharokban szerzett tapasztalatunkkal hajtjuk végre a barlangban rekedtek megmentését.

Egy EMC védelem nélküli villámcsapás, egy rosszul bekötött fázis, csőtörés okozta elázás vagy egyéb katasztrófa esetén rendelkezésre állási készletünkből teljes szervizpark- és eszközcserét is biztosítunk.

Profizmus

A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.

Hozz hatékony döntéseket és láss rá úgy Cégedre, ahogy a legnagyobbak is teszik. Bejelentés kezelés, projekt kontrolling, erőforrás menedzsment, eszköz leltár, CRM, CMDB, szolgáltatás leltár, szolgáltatás monitoring, értékesítési ajánlatok, riportok, dashboardok. Két irányú NAV, Jira és SAP interfész minden egy helyen, villámgyorsan, akár a mobilodon is.

Főkancellár cégvezetés ügyvezető

Céged irányítópultja – végre minden egy helyen, átláthatóan, a hatékonyságnövelés jegyében.

Képzelj el egy olyan vállalatirányítási rendszert... 
... amiben minden értékesítőd látja, hogy áll az aktuális jutaléka,
... amivel rálátsz bármelyik futó projekt ütemezésére és időráfordítására, 
... amiben a pénzügy excelek helyett gombnyomásra lehívja a szükséges riportokat. 

… és mindez bárhol elérhető, akár a mobilodon is. Csak néhány illusztrációját említettük annak a teljeskörű IT platformnak, amely még a legnagyobbak igényeit is kiszolgáló informatikai tudást hozza a cégedbe – legyen szó profitmaximálázásról vagy ügyfélelégedettségről. Az IR:IS elég rugalmas ahhoz, hogy egyaránt lefedje a multik IT folyamatmenedzsmentjét, és kisebb IT cégek akár teljes vállalatirányítását.

Amit az első pillanattól kezdve érezni fogsz az IR:IS használatakor, az a kiugró hatékonyság-emelkedés. Végre mindenki egy helyen és kényelmesen fér hozzá a munkához szükséges anyagokhoz, valamint játszi könnyedséggel riportol – a rendszer használata felesleges nyűg helyett könnyed rutinná varázsolja a vállalatirányítást a teljes szervezet javára.

A számlázás, szabadságok, értékesítési ajánlatok nem csak egy helyre kerülnek, de villámgyorsan hozzáférhetővé is válnak. Jelzők helyett azonban beszéljenek a számok – lemértük, mennyire gyors az IR:IS használata: 
új feladat nyitás kevesebb, mint fél perc alatt,
egyszerű riportolás mindössze 5 másodperc (teljes körű riport fél percben),
egy részletes értékesítési ajánlat regisztrációja pedig csupán 4 percet vesz igénybe.

A hibabejelentéstől a high level vezetői riportokig tehát mindent lefed a rendszer, mindezt úgy, hogy az ITIL-nek és az auditálási követelményeknek megfelelő működési logikával rendelkezik.

A humán erőforrás menedzsmentje is gyerekjáték lesz az IR:IS-szel. Az újonnan érkezett kollégák vagy átszervezés okozta változásokat egyből nyomonkövetheted: a WIW (Who is who) céges organigram egy szempillantás alatt kirajzolja a vállalat teljes felépítését, de nem csak a kollégák és a HR csapat örül majd ennek a funkciónak – hanem az IT is: a modul segítségével a felhasználók jogosultságai is egyszerűen menedzselhetők.

Az IR:IS a vállalatod írisze lesz, ami teljes rálátást biztosít. 

A szakképzett munkaerőért tartó versenyben Magyarország kifejezetten speciális helyzetben van, hiszen az informatika helyzetéből fakadóan – miszerint a munkavégzéshez nem kell helyszínen tartózkodni – a legképzettebb munkaerő külföldi munkaadóknak dolgozik. Ez a gazdasági tényező szinte harapófogóként tartja sakkban a hazai ITC vállalatokat és kifejezetten visszaveti az innovációs-, fejlődési képességüket.

Tervezhető felhasználás alapú kiadások. Agilitás, gyors megvalósítás, egyedi igények költségoptimális kielégítése – ezeket az előnyöket hozzuk le cégednek a felhőből.

Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok

A rugalmas és költséghatékony IT napfényes jövője a felhőben rejlik.

A felhő platformok előnyei mára már szinte triviálisak – azonban a COVID-19 okozta home office időszak még azon cégek életébe is behozta, amelyek korábban nem használták.

Mi ezt testközelből is megtapasztalhattuk, amint a néhány tíz fős e-mail rendszerektől a több ezer felhasználós IT platformokig migráltuk az otthoni munkára váltó cégek IT rendszereit. 
Ezek a projektek a Microsoft 365 és Azure felhő megoldásokon alapulnak – tervezésükben és implementálásukban kiterjedt ismeretekkel rendelkezünk, legyen az tisztán felhő alapú vagy hibrid megoldás. Rutinosan mozgunk az IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) és Saas (Software as a Service) típusú felhő rendszerekben is.

A világhírű szolgáltatók termékei mellett saját felhőt is üzemeltetünk: Magyarország egyik legnagyobb adatközpontjában saját szervereken, elsősorban PaaS szolgáltatási modellben. Magas rendelkezésre állást biztosítunk az itt futó rendszerek számára kiemelt rendszermérnöki támogatással és rendszerfelügyelettel. Szolgáltatásaink között elérhető például a nyílt forráskódú levelezés, streaming szolgáltatás és a különböző webalkalmazások illetve vállalatirányítási rendszerek is.

A távoli hozzáférés persze csak egy a felhő rendszerek számos előnyei közül – mint például a kisebb infrastruktúra költség, a tervezhető kiadások, az agilitás és a gyors megvalósítás.

Értékek az érdekek felett

Számunkra ez azt jelenti, hogy megfogalmazott értékeinket semmilyen körülmények között nem rendeljük alá profit érdekeinknek. Tudatában vagyunk társadalmi felelősségeinknek, a gyakorlatban is teszünk érte. 

Webes alkalmazások gyors és költséghatékony fejlesztése Python-ul Odoo alapokon.

Máté Low-code platform fejlesztés Vezető szoftverfejlesztő

Ki-kicsoda, multi platform jogosultság kezelés, igényre szabott humán gazdálkodási rendszer, dokumentumtár, teljes folyamat irányítás, szerkesztő rendszer vagy jutalék elszámolás. A felhasználási lehetőségek száma kvázi korlátlan. A relatív bevezetési idők kisebbek, a költségek alacsonyabbak, az ügyfél oldali munkaidő- ráfordítás elenyésző egy átlagos egyedi feljesztési projekthez mérten. Ez az értékajánlata az Odoo alapú fejlesztéseinknek. 

Profizmus

A „profizmus” számunkra azt jelenti, hogy naprakész szakmai tudással bírunk, nyíltan kiállunk véleményünk mellett, határozottan követjük céljainkat, merünk új utakra lépni és folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, folyamatainkat.

Csatlakozz csapatunkhoz!

Dezső Hálózat és IT biztonság LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem

Hálózati rendszermérnök

Legyél tagja 

HÁLÓZATI RENDSZERMÉRNÖK

csapatunknak!

Feladatok:
     Meglévő hálózatok fejlesztése és üzemeltetése
     Új hálózati infrastruktúrák tervezése 
     Hálózatokkal kapcsolatos problémák megoldása, kezelése
     Együttműködés más szakterületek (Windows, Linux, stb…) szakértőivel
     Projektekben való aktív részvétel

Elvárások:
     Legalább 5 év hálózat üzemeltetési tapasztalat 
     Cisco hálózati eszközök üzemeltetésében szerzett tapasztalat
     Wi-Fi hálózatokkal kapcsolatos tapasztalat (Aruba)
     Tűzfalakkal kapcsolatos tapasztalat (Palo Alto, Sophos)
     Ügyfélközpontú gondolkodásmód, megoldásorientáltság
     Önálló munkavégzés 
     Angol nyelvtudás

Előny:
     Cisco CCNA, Aruba, Sophos certifikáció

Munkavégzés helye:
     Home office / Budapest

Amit kínálunk:
     Versenyképes és teljesítmény arányos kompenzációs csomag
     Szakmai tanfolyamok és angol nyelvtanulási lehetőség
     Egészségprogram (támogatott sportolási lehetőség)
     Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezet
     Változatos és önálló munkavégzés

Sanyi Infrastruktúra üzemeltetés üzletág vezető

Rendszergazda

Légy Te is tagja

RENDSZERGAZGA

csapatunknak!

Feladatok:
     desktop üzemeltetés és támogatás,
     alap szintű szerver üzemeltetés és támogatás,
     együttműködés más szakterületek kollégáival,
     aktív, kezdeményező részvétel az üzemeltetői csapatban.

Az alábbiakkal szükséges rendelkezned:
     minimum 1-2 éves desktop üzemeltetési tapasztalat, 
     Active Directory legalább alapszintű ismerete,
     Microsoft alapú kliens operációs rendszerek ismerete,
     legalább alapszintű hálózati ismeretek,
     ügyfélközpontú gondolkodásmód, megoldás orientáltság,
     önálló munkavégzésre való alkalmasság,
     jó kommunikációs készség,
     rugalmasság, mobilitás.

Előnyt jelent:
     ticketing rendszerekben való jártasság,
     rendszerszemlélet,
     nagyvállalati IT környezetben szerzett tapasztalat,
     angol nyelvtudás, B kategóriás jogosítvány.

Munkavégzés helye:
     Budapest

Amit kínálunk:
     szakmai fejlődési lehetőség, magasabb szintű szerver üzemeltetési feladatok,
     szakmai és nyelvtudás fejlesztési tanfolyamok, képzések,
     változatos és önálló munkavégzés,
     részvétel egy fiatal, dinamikus csapat munkájában.

Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok

Linux rendszermérnök

Gyere hozzánk

LINUX RENDSZERMÉRNÖKNEK,

ha szeretnél LINUX/UNIX alapú rendszereket üzemeltetni, építeni!

Feladatok:
Linux rendszerüzemeltetési és támogatási feladatok ellátása széles ügyfélkörben
Linux alapú rendszerek tervezése, kialakítása, új eljárások kidolgozása, javaslatok készítése
Felügyeleti rendszerek kezelése
Kiemelt jelentőségű és sürgősségű incidensek személyes kezelése
Linux szakértelem megjelenítése és hasznosítása a rendszerintegrációs projektekben
Alkalmazások fejlesztésének, tesztelésének, kiadáskezelésének és üzemeltetésének támogatása 
Szerverek, hálózatok behatolás védelemének ellenőrzése, különböző biztonsági vizsgálatok elvégzése
Együttműködés más szakterületek (hálózat, hardver, Windows, stb…) szakértőivel
Aktív, kezdeményező részvétel a rendszermérnök csapatban
Projektekben való aktív részvétel

Elvárások:
Ügyfélközpontú gondolkodásmód, siker-, megoldásorientáltság
Linux üzemeltetésben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
Disztribúciótól független Linux szakértelem
Linux applikációs szerver környezetek (Tomcat, Jboss, Httpd, Nginx) ismerete
adatbázis technológiák ismerete (MariaDB Galera, PostgreSQL)
Virtualizációs, (KVM/VMware) technológiák ismerete
Felügyeleti technológiák (Icinga2, Nagios) ismerete

Előny:
Docker, Kubernetes, Ansible, Elasticsearch ismeretek 
Angol nyelvtudás
Mobilitás, B kategóriás jogosítvány

Munkavégzés helye:
Home office / Budapest / Székesfehérvár

Amit kínálunk:
Versenyképes és teljesítmény arányos kompenzációs csomag
Szakmai tanfolyamok és angol nyelvtanulási lehetőség
Egészségprogram (támogatott sportolási lehetőség)
Változatos és önálló munkavégzés
Részvétel egy fiatal, dinamikus csapat munkájában

Szuni Kiemelt ügyfél menedzsment Szolgáltatásmenedzser

Helpdesk munkatárs

Gyere hozzánk

HELPDESK (RENDSZERTÁMOGATÓ) MUNKATÁRS 

munkakörbe!

Feladatok:
Beérkező hívások fogadása, hibabejelentések rögzítése Helpdesk rendszerben
HelpDesk postafiók figyelése, beérkező bejelentések alapján hibabejelentés rögzítése
L1 szintű vizsgálat, megoldás, dokumentálás
Hibajegy továbbadása L2 szintű megoldócsoport felé
Hibajegy életútjának nyomon követése

Az alábbiakkal szükséges rendelkezned:
Microsoft alapú kliens operációs rendszerek ismerete
Legalább alapszintű hálózati ismeretek
Kommunikációs szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)
Legalább középfokú iskolai végzettség
minimum 1-2 éves helpdesk tapasztalat 

Előnyt jelent:
Active Directory legalább alapszintű ismerete,
Ticketing rendszerekben való jártasság
Tapasztalat angol nyelvű segítségnyújtásban, IT területen
Rendszerszemlélet
Nagyvállalati IT környezetben szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye: 
Budapest, VIII. kerület és home office

Amit kínálunk:
szakmai és nyelvtudás fejlesztési tanfolyamok, képzések
változatos és önálló munkavégzés
csapatépítő és céges rendezvények
részvétel egy fiatal, dinamikus csapat munkájában

Jelentkezés állásajánlatra
form.msg-accept

form.sent-message

Egy IT kérdést ingyenesen megválaszolunk 80 szakértőnk tudására alapozva
Kopasz Adat- és rendszer­integráció Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Kopasz Adat- és rendszer­integráció Oracle technológiák, SAP HANA, integrált rendszerek
Emil *NIX és felhő szolgáltatások XaaS, CEPH, k8s, ZEN, *nix, kód-, performancia optimalizálás, adatbázisok
Sanyi Infrastruktúra üzemeltetés üzletág vezető
Főkancellár cégvezetés ügyvezető
Dezső Hálózat és IT biztonság LAN, MAN, WAN, IPS, WAF, perem-, és végpontvédelem
Máté Low-code platform fejlesztés Vezető szoftverfejlesztő
Kornél Divizió vezetés divízió igazgató
Papa Microsoft és kritikus infrastruktúra Microsoft alapú rendszerek, legmodernebb hardver technológiák
Petra Service Desk üzletág vezető
Zoli bácsi Tanácsadás és krízismenedzsment partner
form.msg-accept

form.sent-message

Írj Sales csapatunknak, hogy milyen ajánlatra lenne szükséged.
form.msg-accept
Sikeresen elküldted !

Holnaptól ugyan még nem változik az életed meg, de hamarosan megkeresünk. :)

Vissza a főoldalra

form.fail-title

form.fail-message

Vissza a főoldalra